rast prodaje proizvoda široke potrošnje

Kompanija Hindustan Unilever beleži jaku kvartalnu zaradu

BiznisBolji posaoSvetVesti

21.1.2022 11:21 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

Kompanija Hindustan Unilever beleži jaku kvartalnu zaradu Kompanija Hindustan Unilever beleži jaku kvartalnu zaradu
Akcije Hindustan Unilever-a (HINDUNILVR) napredovale su u ranoj trgovini u petak, prevazilazeći rasprostranjenost slabosti tržišta nakon što je kompanija berzama dan ranije saopštila da... Kompanija Hindustan Unilever beleži jaku kvartalnu zaradu

Akcije Hindustan Unilever-a (HINDUNILVR) napredovale su u ranoj trgovini u petak, prevazilazeći rasprostranjenost slabosti tržišta nakon što je kompanija berzama dan ranije saopštila da je dostigla jaku kvartalnu zaradu.

Akcije su bile jedan odsto više na 2.285 INR ujutru, sat vremena nakon otvaranja indijskih tržišta. Referentni indeks Nifty50 Nacionalne berze bio je slabiji četvrti dan zaredom i bio je niži za 1,2 odsto na 17.586,1 poena, piše Capital.com

Hindustan Unilever (HUL), najveća indijska kompanija robe široke potrošnje, ostvarila je samostalni neto profit od 22,43 milijarde INR (300,1 miliona dolara) za kvartal završen 31. decembra, što je povećanje od 17 odsto u istom kvartalu prošle godine. Prodaja kompanije porasla je za 10 odsto na 129 milijardi INR, u poređenju sa 116,8 milijardi INR u uporednom periodu.

„Ostvarili smo snažan učinak u ovom kvartalu uprkos umerenom rastu tržišta i značajnom nivou robne inflacije. Rast je izuzetno konkurentan sa našim povećanjem udela na tržištu, i najveći je u poslednjih 10 godina“, rekao je predsednik i generalni direktor HUL-Sanjiv Mehta, predsednik i generalni direktor HUL-a.

Kompanija je saopštila da je operativna marža porasla na 25,4 odsto u poslednjem kvartalu sa 24,4 odsto u uporednom periodu prošle godine.

Hindustan Unilever je saopštio da je njegov glavni posao, proizvodi za ličnu i kućnu higijenu, zabeležio rast od 23 odsto na godišnjem nivou u kvartalu koji je završio decembra. U okviru poslovanja, segment pranja tkanina je porastao dvocifreno, dok je učinak nege u domaćinstvu bio veoma snažan. Kalibrirana povećanja cena su preduzeta u okviru portfelja za pranje tkanina i negu u domaćinstvu kako bi se delimično nadoknadila značajna inflacija u troškovima inputa.

Asortimani proizvoda lepote i lične nege porasli su za sedam odsto. Segment hrane i osvežavajućih napitaka porastao je za tri odsto, zahvaljujući čaju i sladoledu.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...