Lekovi STADE i Sanofija u Srbiji
Firme u fokusuLifestyleSrbijaU fokusuVestiZdravlje
27.7.2021 14:48 Autor: Miljan Paunović
Multinacionalne kompanije STADA i Sanofi zaključile su sporazum o distribuciji zdravstvenih proizvoda široke potrošnje u odabranim evropskim zemljama, među kojima je i Srbija, a u cilju doprinosa zdravlju i dobrobiti potrošača na tim tržištima.
Sanofi će od novembra distribuirati svoj portfolio zdravstvenih proizvoda široke potrošnje preko kompanije STADA u 20 zemalja širom Evrope, uključujući nordijske i baltičke zemlje, zatim Holandiju, Irsku, Maltu, Bugarsku kao i ostale zemlje Balkana, među kojima je i Srbija.
STADA će, kako navode iz kompanije, navedene brendove plasirati kroz svoju jaku prodajnu, marketinšku i distributivnu mrežu.
Kako kažu, taj ekstenzivni sporazum o marketingu i distribuciji obuhvata oko 50 dobro etabliranih brendova, među kojima su i proizvodi Allegra, Bisolvon, Dulcolax, Essentiale Forte N“.
Pročitajte još:
„To su proizvodi iz kategorija: za ublažavanje kašlja i prehlade, protiv alergija, za ublažavanje bolova, za bolji rad organa za varenje, vitamini, minerali, dodaci ishrani, dermatološki preparati“.
Direktor sektora zdravstvenih proizvoda široke potrošnje GBU za Evropu u kompaniji Sanofi Pol Martingel (Sanofi Paul Martingell) izrazio je zadovoljstvo sporazumom.
„Drago nam je što će komercijalni raspon i prisustvo STADE omogućiti da nastavimo da gradimo još jače brendove i potrošačima osiguramo pristup našem pouzdanom portfoliju brendova. Uvereni smo da će saradnja omogućiti da na dobiti budu svi, kako obe kompanije, tako i zdravlje i dobrobit potrošača“, rekao je on.
Kako dodaju do sklapanja partnerstva došlo je ubrzo posle najave da STADA od kompanije Sanofi kupuje 16 brendova zdravstvenih proizvoda široke potrošnje etabliranih u brojnim zemljama, uključujući Francusku, Nemačku, Italiju, Poljsku i Španiju.
„Među pomenutim proizvodima su i Modafen tablete za ublažavanje simptoma prehlade i gripa, Frubiase dodaci ishrani za sportiste, Viscontour asortiman za negu kože bez alergena i drugi“, naveli su oni.
Kako naglašavaju u strategiji kompanije STADA zdravstveni proizvodi široke potrošnje imaju centralnu ulogu zajedno sa generičkim lekovima koji se izdaju na recept i farmaceutskim specijalitetima.
STADA je po prodaji među pet najuspešnijih igrača na evropskom tržištu u oblasti zdravstvenih proizvoda široke potrošnje.