L’oreal pokreće mušku liniju kozmetike
LifestyleSvetVestiZanimljivosti
24.4.2021 15:04 Autor: Redakcija Biznis.rs
Novonastalo tržište južnoazijskog Pacifika i Bliskog istoka činiće većinu novog poslovanja kompanije L’Oreal tokom narednih godina, a muškarci će biti većina u njihovom novom timu, saopštio je francuski kozmetički gigant.
Tržište će biti nazvano SAPMENA i pokrivaće 35 država širom južnoazijskog Pacifika, Bliskog istoka i severne Afrike, dok će sedište ove kompanije biti u Singapuru, izjavio je predsednik za taj region Vizmaj Šarma (Vismai Sharma). „Ovaj region, ili SAPMENA, kako ga mi nazivamo, biće naš glavni pokretač rasta. Tu ćemo steći najveći broj potrošača u narednoj deceniji “, izjavio je Šarma za CNBC.
Kompanija koja ima stodogišnju tradiciju kada je proizvodnja kozmezike u pitanju, pokušava da se prilagodi promenljivim potrošačkim navikama, iako je dobro poslovala tokom pandemije. Njena prodaja je porasla za 10,2 odsto u prvoj polovini 2021. godine, naveo je predsednik i dodao da je kriza zbog korona virusa pojačala potražnju za održivim proizvodima.
„U prošlosti muškarci nisu koristili dovoljno kozmetičkih proizvoda, pa je i potrošnja po stanovniku bila manja, a sada naročito u Aziji, možemo videti da muškarci posvećuju više pažnje negovanju kose i kože“, izjavio je Šarma. Prema njegovim rečima, žene će još neko vreme ostati znatno veći potrošači kozmetičkih proizvoda.