vrednost izrade plana nešto manja od 95 miliona dinara

Mađarima poveren posao projektovanja druge trake obilaznice oko Subotice

InfrastrukturaSrbijaVesti

7.12.2024 08:22 Autor: Redakcija Biznis.rs 7

Mađarima poveren posao projektovanja druge trake obilaznice oko Subotice Mađarima poveren posao projektovanja druge trake obilaznice oko Subotice
Konzorcijumu predvođenim mađarskom kompanijom Utiber, čiji članovi su nadzirali rekonstrukciju železničke stanice u Novom Sadu, gde je pad nadstrešnice usmrtio petnaestoro i ranio više... Mađarima poveren posao projektovanja druge trake obilaznice oko Subotice

Konzorcijumu predvođenim mađarskom kompanijom Utiber, čiji članovi su nadzirali rekonstrukciju železničke stanice u Novom Sadu, gde je pad nadstrešnice usmrtio petnaestoro i ranio više ljudi, poveren je posao projektovanja izgradnje desne trake obilaznice oko Subotice, auto-puta od petlje Subotica-Jug do graničnog prelaza Kelebija.

Posao vredan nešto manje od 95 miliona dinara, sa uračunatim porezom, poveren je konzorcijumu koji čine Project biro Utiber Novi Sad, Utiber road investment Budimpešta, preduzetnik Slaviša Ilić SDC proffesional i Ut Test iz Budimpešte, navodi se u dokumentu objavljenom na Portalu javnih nabavki, prenosi Beta.

Na tenderu je učestvovao i konzorcijum AG institut Novi Sad i Saobraćajni institut CIP, ali njihova ponuda nije prihvaćena jer je bila za oko deset miliona dinara skuplja.

Auto-put E75, deonica granični prelaz Kelebija – petlja „Subotica-Jug“, poznatiji kao „Ipsilon krak“ ili obilaznica oko Subotice, dužine od oko 24 kilometara, povezuje granični prelaz Kelebija sa auto-putem Horgoš- Novi Sad.

Zaključkom Vlade Srbije od marta 2022. godine proglašena je za saobraćajnicu od izuzetnog infrastrukturnog, saobraćajnog i ekonomskog značaja, kako za grad Suboticu, tako i za Srbiju.

Do sada je izgrađena leva traka auto-puta od prelaza Kelebija do petlje „Subotica-jug“, u formi moto-puta.

Ukrštanja sa magistralnim i lokalnim putevima na teritoriji Subotice rešena su izgradnjom mostova ili kružnim tokovima.

Prema projektnom zadatku, na mestu gde su izgrađeni mostovi preko lokalnih puteva u trupu obilaznice potrebno je ista rešenja predvideti i za buduću desnu traku auto-puta do Kelebije.

Umesto sadašnjih kružnih tokova koji spajaju obilaznicu sa somborskim i žedničkim putem potrebno je projektovati petlje budućeg auto-puta „Bajmok“ i „Verušić“, ali nije precizirano kako će se dalje odvijati saobraćaj na postojećim magistralnim putevima ka Somboru i Žedniku kojima sada pripadaju ti kružni tokovi.

U slučaju kružnog toka kod Bikova, projektnim zadatkom predviđena je izgradnja natputnjaka preko Ipsilon-kraka i izgradnja natputnjaka preko auto-puta Horgoš-Novi Sad.

Takođe, projektnim zadatkom u sklopu spajanja nove trake buduće deonice auto-puta Petlja Subotica-Jug – Kelebija sa postojećim auto-putem Horgoš – Beograd, predviđeno je izmeštanje i rušenje postojeće naplatne rampe.

  • VALE

    7.12.2024 #1 Author

    Sa srecom

    Odgovori

  • Posmatrac

    8.12.2024 #2 Author

    Posle novosadske tragedije, postoji sam jedan razlog da se Ovoj firmi poveri bilo koji posao u Srbiji….
    Da, pogodili ste….
    Objavite imena onih koji su im poverili taj posao….

    Odgovori

  • Grocka

    8.12.2024 #3 Author

    Kako madjari? Zar ne rade sve kinezi 😂

    Odgovori

  • LEBRON

    8.12.2024 #4 Author

    Uradice oni to dobro,ne sumnjam.

    Odgovori

  • SHALIMAR

    8.12.2024 #5 Author

    CIP je dao skuplju ponudu ali su sa velikim iskustvom i najbolji su

    Odgovori

  • Lelica

    8.12.2024 #6 Author

    Ozbiljan projekat

    Odgovori

  • Brana

    8.12.2024 #7 Author

    Zašto madjarima

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.