Modna kuća Burberry očekuje rast prihoda od 35 odsto
19.1.2022 17:46 Autor: Redakcija Biznis.rs 5
Iz modne kuće Burberry Group saopšteno je da se rasprodaja ubrzala, te da će obrt profita u ovoj godini verovatno porasti za 35 odsto, zahvaljujući, između ostalog, rastu prodaje proizvoda po punoj ceni.
Ova prognoza dolazi nakon što je kompanija objavila prihode bolje od očekivanih za poslednja tri meseca u 2021. godini. Prodaja u radnjama je u tom periodu porasla sedam odsto, napominju iz Londonske kompanije, piše Bloomberg.
Analitičari koje je anketirao Bloomberg očekuju da će kompanija imati dobit od 5,1 odsto. Prodaja u tekućem kvartalu bi mogla nadmašiti onu u istom periodu 2019. godine.
Kompanija Burberry se nalazi u tranzicionom periodu. U aprilu će na poziciju generalnog direktora ove modne kuće doći Džonatan Akerojd (Jonathan Akeroyd), a prema rečima člana upravnog odbora Garija Marfija (Gerry Murphy) u poslednjih nekoliko meseci firma radi na tome da privuče mlađe mušterije.
Nedavno je i modna kuća Prada SpA predstavila godišnje rezultate koji su bili bolji od očekivanja analitičara, dok je Richemont, krovna kompanija brenda Cartier, prijavila najveći rast prodaje u toku praznične sezone u poslednjoj deceniji.
Cene akcija kompanije Burberry u 2021. godini zaostale su u odnosu na deonice LVMH grupe, što ukazuje na neravnomeran oporavak modne industrije u toku pandemije.
STRELAC
19.1.2022 #1 AuthorZnaci da se ljudi vracaju klasicnoj kupovini u radnjama.Drago mi je da je tako,kompletan sektor je platio veliku cenu zbog pandemije.A kad se tome dodaju Bezos i slicni njemu nije ni cudo sto su mnogi zatvorili svoje prodavnice zauvek.
IRINA
20.1.2022 #2 AuthorLepe vesti
VERA
20.1.2022 #3 AuthorModna industrija nije imala tako veliki udar. Samo ostale su im zalihe od prosle kolekcije.
VILENJAK
20.1.2022 #4 AuthorKvalitetni brendovi uvek imaju svoje kupce…
STRAHINJA
2.2.2022 #5 AuthorCivilizovan svet kupuje online, kod nas nazalost narod ne veruje ni u novac na karticama, i domaca proizvodnja bi belezila rast da nije zatrpana stranim brendovima na kljucnim lokacijama- mladi danas malo drugacije funkcionisu…