Prodaja u radnjama u poslednjem kvartalu 2021. godine veća za sedam odsto

Modna kuća Burberry očekuje rast prihoda od 35 odsto

LifestyleLuksuzSvetVesti

19.1.2022 17:46 Autor: Redakcija Biznis.rs 5

Modna kuća Burberry očekuje rast prihoda od 35 odsto Modna kuća Burberry očekuje rast prihoda od 35 odsto
Iz modne kuće Burberry Group saopšteno je da se rasprodaja ubrzala, te da će obrt profita u ovoj godini verovatno porasti za 35 odsto,... Modna kuća Burberry očekuje rast prihoda od 35 odsto

Iz modne kuće Burberry Group saopšteno je da se rasprodaja ubrzala, te da će obrt profita u ovoj godini verovatno porasti za 35 odsto, zahvaljujući, između ostalog, rastu prodaje proizvoda po punoj ceni.

Ova prognoza dolazi nakon što je kompanija objavila prihode bolje od očekivanih za poslednja tri meseca u 2021. godini. Prodaja u radnjama je u tom periodu porasla sedam odsto, napominju iz Londonske kompanije, piše Bloomberg.

Analitičari koje je anketirao Bloomberg očekuju da će kompanija imati dobit od 5,1 odsto. Prodaja u tekućem kvartalu bi mogla nadmašiti onu u istom periodu 2019. godine.

Kompanija Burberry se nalazi u tranzicionom periodu. U aprilu će na poziciju generalnog direktora ove modne kuće doći Džonatan Akerojd (Jonathan Akeroyd), a prema rečima člana upravnog odbora Garija Marfija (Gerry Murphy) u poslednjih nekoliko meseci firma radi na tome da privuče mlađe mušterije.

Nedavno je i modna kuća Prada SpA predstavila godišnje rezultate koji su bili bolji od očekivanja analitičara, dok je Richemont, krovna kompanija brenda Cartier, prijavila najveći rast prodaje u toku praznične sezone u poslednjoj deceniji.

Cene akcija kompanije Burberry u 2021. godini zaostale su u odnosu na deonice LVMH grupe, što ukazuje na neravnomeran oporavak modne industrije u toku pandemije.

  • STRELAC

    19.1.2022 #1 Author

    Znaci da se ljudi vracaju klasicnoj kupovini u radnjama.Drago mi je da je tako,kompletan sektor je platio veliku cenu zbog pandemije.A kad se tome dodaju Bezos i slicni njemu nije ni cudo sto su mnogi zatvorili svoje prodavnice zauvek.

    Odgovori

  • IRINA

    20.1.2022 #2 Author

    Lepe vesti

    Odgovori

  • VERA

    20.1.2022 #3 Author

    Modna industrija nije imala tako veliki udar. Samo ostale su im zalihe od prosle kolekcije.

    Odgovori

  • VILENJAK

    20.1.2022 #4 Author

    Kvalitetni brendovi uvek imaju svoje kupce…

    Odgovori

  • STRAHINJA

    2.2.2022 #5 Author

    Civilizovan svet kupuje online, kod nas nazalost narod ne veruje ni u novac na karticama, i domaca proizvodnja bi belezila rast da nije zatrpana stranim brendovima na kljucnim lokacijama- mladi danas malo drugacije funkcionisu…

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.