Italijanski hotelijeri spremaju se za novu realnost turističke 2021. godine

Moramo reći zbogom “švedskom stolu”

BiznisEUTurizamVesti

25.3.2021 07:33 Autor: Redakcija Biznis.rs

Moramo reći zbogom “švedskom stolu” Moramo reći zbogom “švedskom stolu”
Mada je turistička sezona 2021. godine još uvek samo predmet mašte italijanskih hotelijera, a i gostiju koji čekaju da krenu put čuvenih italijanskih destinacija,... Moramo reći zbogom “švedskom stolu”

Mada je turistička sezona 2021. godine još uvek samo predmet mašte italijanskih hotelijera, a i gostiju koji čekaju da krenu put čuvenih italijanskih destinacija, vlasnici hotela već neko vreme rade na pripremi novog postkovid pristupa hotelijerstvu. Osmišljava se, naime, način da sve deluje da je kao nekada, a da se, ipak, određenim merama zaštite kako gosti, tako i oni koji rade u sektoru hotelijerstva.

Kako prenose ondašnji mediji, sve nove ideje italijanskih hotela svode se na što veću upotrebu digitalnih tehnologija i izbegavanje kontakata, gde god je to moguće.

Ono na čemu će hotelijeri institirati je što masovnija elektronska rezervacija i plaćanje hotelskih usluga. Takođe, osmišljava se način na koji će se izbeći da, kako je to bilo do sada, ključeve soba daju recepcioneri. Ono što je najverovatnije, za većinu objekata je da će se koristiti tzv. digitalni ključevi, a kojim će se upravljati aplikacijom preko mobilnog uređaja.

Kako je generalno veća pažnja posvećena i ekološkoj održivosti, deo italijanskih hotela već se povezao sa ondašnjim startapom Grempredictive, koji nudi digitalna rešenja koja mogu pomoći prilikom pranja ili pružanja usluga doručka, smanjenjem potrošnje vode, struje, deterdženta. Procene su da će se potrošnja smanjiti u startu za oko 15 odsto. Pilot projekat Grempredictive dizajniran je baš za turističke smeštajeve, odnosno njihove kuhinje i perionice.

Higijena hotela je, takođe, jedan od prioriteta sektora hotelijerstva u Italiji. Osmišljavaju se, tako, načini na koji se gostima mogu predočiti “bezbednosni sertifikati”, a koji dokazuju poštovanje određenih epidemiloških procedura prilikom održavanja higijene prostora. Naravno, mora se, u potpunosti, promeniti i prostor u kome se služi hrana. Više nije prihvatljivo da se, ispred postavljenog “švedskog stola” nađe red ljudi, ne može se koristiti pribor koji stoji na uslugu svima i slično. Nova realnost u posetama hotela biće restorani gde će sedišta biti odvojena, gde će se meni čitati iz mobilnih telefona, a hrana automatski dozirati.

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.