kreatori ne žele da rade "digitalne" modne revije

Muška odeća određuje budućnost Milanske nedelje mode

LifestyleVestiZanimljivosti

23.6.2021 19:05 Autor: Redakcija Biznis.rs

Muška odeća određuje budućnost Milanske nedelje mode Muška odeća određuje budućnost Milanske nedelje mode
Velika je žudnja Đorđa Armanija (Giorgio Armani) da se vrati održavanju revija  da ga čak ni pad, koji je rezultirao prelomom ramena i 17... Muška odeća određuje budućnost Milanske nedelje mode

Velika je žudnja Đorđa Armanija (Giorgio Armani) da se vrati održavanju revija  da ga čak ni pad, koji je rezultirao prelomom ramena i 17 šavova, pre 20 dana ne bi mogao sprečiti da u ponedeljak veče održi prvu reviju posle 16 meseci u Milanu, prenosi The Guardian.

Zbog glasina da je nedavno bio u bolnici, 86-godišnji dizajner objasnio je novinarima nakon što se poklonio na svojoj muškoj reviji odeće za proleće / leto 2022. godine, da je pao niz stepenice dok je izlazio iz bioskopa. Kao i ostatak modne industrije zbog pandemije korona virusa, i ovaj dizajner se okrenuo prikazivanju svojih kolekcija u digitalnom formatu ali je „shvatio da moda ne može dugo opstati u virtuelnom obliku “.

Armanijeva revija privela je kraju događaj muške modne revije tokom kojih je italijanska modna industrija preduzela prve probne korake ka povratku u nedelju mode od kada su ograničenja počela da se ukidaju u Italiji 1. juna.

Još uvek ni blizu uobičajenom ali Armani, Dolce & Gabbana i Etro ipak održavaju šou u italijanskoj prestonici mode.

„Digitalna modna revija je lažna. Modna revija se ne radi digitalno. Za nas je predstava trenutak kada se odeća poveže sa ljudima i onda imamo osećaj šta ljudi misle o odeći. “ izjavio je Domeniko Dolče (Domenico Dolce) zajedno sa svojim ko-dizajnerom Stefanom Gabanom (Stefanom Gabanom), čija je revija sa 94 modela u subotu bila prva od septembra.

Kao druga najveća italijanska industrija sa prometom koji je dostigao granicu od 100 milijardi evra pre korone, Armani je naveo da bi nedelja mode bila „osnovna“ u pomaganju italijanskom stanovništvu da se oporavi nakon pandemije. Prema njegovim rečima, moda je osnovni motor njihove ekonomije i predstavlja deo kolektivne mašte kao paradigmatična priča o uspehu, i da je konfekcija dizajnera u potpunosti italijanski izum.

Predsednik upravnog tela italijanske modne industrije Camera Nazionale della Moda Karlos Kapasa (Carlos Capasa), video je šansu da se industrija vrati na pravi put, predviđajući da će 70 odsto rasporeda ženske odeće u Milanu ovog septembra biti fizičke predstavljene.

„Izgubili smo 24 procenta prometa u 2020. godini, pa smo sa 100 milijardi evra prešli na 76 milijardi evra. Tako da je bilo teško zajedno sa industrijom turizma ,ali već smo 2021. godine stekli veći prihod za 17 procenta “, zaključuje on i dodaje da ga ne zanima toliko povratak u normalu koliko povratak u Budućnost, piše The Guardian.

Tagovi
LIFESTYLE

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.