NEMA VIŠE ČEKANJA U UPRAVI ZA TREZOR Nova usluga smanjiće gužve na šalterima
11.9.2020 11:07 Autor: Redakcija Biznis.rs
Sistem za upravljanje redovima čekanja posredstvom redomata i QR kod čitača nova je usluga Uprave za trezor. Usluga, uvedena 11. septembra, smanjiće gužve na šalterima, saopštilo je Ministarstvo finansija.
Prednost novog sistema jeste taj što se njime postiže visokotehnološka organizacija poslovanja, koja smanjuje gužvu, kako za klijente, tako i za službenike.
Skeniranjem QR koda, koji se nalazi na ulazu u filijalu, korisnik u pretraživaču svog mobilnog telefona dobija meni sa uslugama koje su mu na raspolaganju.
Odabirom određene usluge, dobija informaciju o svom rednom broju, ali i broju ljudi koji čekaju ispred njega. Takođe i na kojim šalterima će biti uslužen, kao i obaveštenje kada je njegov broj na redu.
Uprava za trezor prva je uvela sistem za online praćenje redova uz pomoć QR kod čitača, što građanima omogućava da sami odaberu da li će svoj red sačekati u sali ili će za to vreme obavljati neke druge obaveze van čekaonice.
Sistem omogućava i kontrolisan broj prisutnih ljudi u šalter salama, čime se poštuju preporuke Kriznog štaba o dozvoljenom broju ljudi u zatvorenim prostorijama i poštovanju fizičke distance usled pandemije koronavirusa.
Novi sistem je već uspostavljen u tri filijale u Beogradu- Stari Grad, Novi Beograd i Palilula. Do kraja godine planirano je širenje sistema na još osam filijala u Novom Sadu, Pančevu, Vranju, Leskovcu, Nišu, Novom Pazaru, Voždovcu i Čukarici, sa ciljem da sve budu opremljene modernim sistemom upravljanja redovima.