PANDEMIJA STAVILA NA TEST POLJOPRIVREDNU PROIZVODNJU I DISTRIBUCIJU HRANE Investicije, inovacije i novi putevi do tržišta ključni

AgrobiznisBiznisManifestacijeSrbijaU fokusuVesti

26.11.2020 10:28 Autor: Marija Jovanović 0

PANDEMIJA STAVILA NA TEST POLJOPRIVREDNU PROIZVODNJU I DISTRIBUCIJU HRANE Investicije, inovacije i novi putevi do tržišta ključni PANDEMIJA STAVILA NA TEST POLJOPRIVREDNU PROIZVODNJU I DISTRIBUCIJU HRANE Investicije, inovacije i novi putevi do tržišta ključni
Veza između Evropske unije i Srbije prepoznaje se kao značajna, posebno u uvozu visokokvalitetnih proizvoda iz naše zemlje, poruka je međunarodnog sajma hrane Belgrade... PANDEMIJA STAVILA NA TEST POLJOPRIVREDNU PROIZVODNJU I DISTRIBUCIJU HRANE Investicije, inovacije i novi putevi do tržišta ključni

Veza između Evropske unije i Srbije prepoznaje se kao značajna, posebno u uvozu visokokvalitetnih proizvoda iz naše zemlje, poruka je međunarodnog sajma hrane Belgrade Food Show.

„Covid-19 kriza stavila je na test našu poljoprivrednu proizvodnju i distribuciju, ali zajednička poljoprivredna politika Evropske unije i interno tržište pokazali su se kao prigodni alati kako bi se osiguralo da hrana stigne do potrošača“, rekao je na završnoj konferenciji evropski komesar za poljoprivredu Januš Vojćehovski.

Foto: Asocijacija za promociju srpske hrane

Treći dan sajma visokokvalitetne hrane obeležile su panel diskusije, predavanja i intervjui na teme crowdinvestinga i novih puteva do tržišta za retail sisteme i proizvođače.

Sigurnost hrane i ishrane u budućnosti u Evropi zahteva da svi činioci lanca ishrane, od poljoprivrednika i proizvođača, preko distribucije i logistike do prodaje, rade zajedno, složili su se učesnici.  

Prvi put u istoriji domaćeg finansijskog tržišta počela je sa radom online crowdinvesting platforma za finansiranje privrede Ventu.rs.

Foto: Asocijacija za promociju srpske hrane

„Usled trenutne situacije, malim i kvalitetnim biznisima su otežani uslovi za rad i njihov opstanak se dovodi u pitanje. Osim i više nego dobrodošlih mera države, sada se nudi mogućnost da društvo stane iza male privrede i svaki pojedinac ima priliku da investiranjem podrži male biznise“, rekao je Luka Pejović, direktor, BDO Ventures-Ventu.rs.

Zbog pandemije je put između proizvođača i potrošača otežan, zbog čega su na predavanju „Novi putevi do tržišta za ritejlere i proizvođače“, a u organizaciji kompanije Fresh Montgomery Group, usmerili proizvođače da alternativnim putevima i na drugačije načine dođu do svojih potrošača.

Širenjem liste distributera, fokusom na manje i nezavisne prodajne objekte, pogodnosti koje nude kupcima kao što su besplatna dostava i dostava proizvoda do kuće kupca, ali i onlajn prodajom i izvozom, proizvođačima se nude različite mogućnosti da dođu do postojećih, ali i novih kupaca.

Foto: Pixabay.com
Foto: Pixabay.com


U intervjuu predstavnika EIT Food Hub u Srbiji, kao i predstavnika projekta Evropske unije GreenProtein, učesnici su mogli da čuju više o programima podrške domaćim inovacijama u sektoru hrane.

Poslednjeg dana sajma proizvođači su imali priliku da se na B2B platformi sastanu sa domaćim i inostranim kupcima i potencijalno ostvare saradnju.

Konferenciju je u ova tri dana pratilo 1.172 učesnika, a 90 proizvođača iz pet zemalja je učestvovalo. Belgrade food show organizovala je Asocijacija za promociju srpske hrane uz podršku Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede i PKS, a s namerom da Srbiju uvrsti među lidere u industriji visokokvalitetne hrane u Jugoistočnoj Evropi.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...