Počeo sa radom Кontakt centar za oblast unutrašnje trgovine i zaštite potrošača
28.1.2022 18:58 Autor: Redakcija Biznis.rs 3



Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija saopštilo je u petak da je formiralo Кontakt centar za oblast unutrašnje trgovine i zaštite potrošača.
Novonastali kontakt centar dobija se pozivanjem na broj 0800/104-107, a građanima Srbije i privredi daje mogućnost da se upoznaju sa aktuelnim pravnim okvirom i informišu o svojim pravima.
Pozivanje ovog broja je besplatno za sve zainteresovane korisnike, saopšteno je iz ministarstva, a prenela je agencija Beta.
Biranjem opcije „1“ dobijaju se informacije i podrška u vezi unutrašnje trgovine, dok se biranjem opcije „2“ dobijaju informacije u vezi zaštite potrošača.
GAGA
29.1.2022 #1 AuthorPotrosaci su obespravljeni, monopolisti rade sta hoce. Nadam se da je ovo korak ka uvodjenju reda na trzistu
MARIJANA
29.1.2022 #2 AuthorDobra odluka
LUKA
30.1.2022 #3 AuthorKoristan tekst