građani srbije mogu da se informišu o svojim pravima

Počeo sa radom Кontakt centar za oblast unutrašnje trgovine i zaštite potrošača

Vesti

28.1.2022 18:58 Autor: Redakcija Biznis.rs 3

Počeo sa radom Кontakt centar za oblast unutrašnje trgovine i zaštite potrošača Počeo sa radom Кontakt centar za oblast unutrašnje trgovine i zaštite potrošača
Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija saopštilo je u petak da je formiralo Кontakt centar za oblast unutrašnje trgovine i zaštite potrošača. Novonastali kontakt centar... Počeo sa radom Кontakt centar za oblast unutrašnje trgovine i zaštite potrošača

Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija saopštilo je u petak da je formiralo Кontakt centar za oblast unutrašnje trgovine i zaštite potrošača.

Novonastali kontakt centar dobija se pozivanjem na broj 0800/104-107, a građanima Srbije i privredi daje mogućnost da se upoznaju sa aktuelnim pravnim okvirom i informišu o svojim pravima.

Pozivanje ovog broja je besplatno za sve zainteresovane korisnike, saopšteno je iz ministarstva, a prenela je agencija Beta.

Biranjem opcije „1“ dobijaju se informacije i podrška u vezi unutrašnje trgovine, dok se biranjem opcije „2“ dobijaju informacije u vezi zaštite potrošača.

  • GAGA

    29.1.2022 #1 Author

    Potrosaci su obespravljeni, monopolisti rade sta hoce. Nadam se da je ovo korak ka uvodjenju reda na trzistu

    Odgovori

  • MARIJANA

    29.1.2022 #2 Author

    Dobra odluka

    Odgovori

  • LUKA

    30.1.2022 #3 Author

    Koristan tekst

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.