PORODICA „ČUVARKUĆA“ BOGATIJA ZA 73 NOVA ČLANA Ovi proizvodi su svojim kvalitetom ostvarili pravo na žig

SrbijaVesti

12.11.2020 15:25 Autor: Marko Miladinović

PORODICA „ČUVARKUĆA“ BOGATIJA ZA 73 NOVA ČLANA Ovi proizvodi su svojim kvalitetom ostvarili pravo na žig PORODICA „ČUVARKUĆA“ BOGATIJA ZA 73 NOVA ČLANA Ovi proizvodi su svojim kvalitetom ostvarili pravo na žig
Pravo na žig „Čuvarkuća“ u projektu Privredne komore Srbije „Stvarano u Srbiji“, kao potvrdu kvaliteta i domaćeg porekla, stručni savet odobrio je za 73... PORODICA „ČUVARKUĆA“ BOGATIJA ZA 73 NOVA ČLANA Ovi proizvodi su svojim kvalitetom ostvarili pravo na žig

Pravo na žig „Čuvarkuća“ u projektu Privredne komore Srbije „Stvarano u Srbiji“, kao potvrdu kvaliteta i domaćeg porekla, stručni savet odobrio je za 73 nova proizvoda, čime je ukupan broj „čuvarkuća“ dostigao 393.

Među nosiocima prava na žig su 23 prehrambena proizvoda kompanija Mercator S, DIS i Lidl Srbija koji se proizvode u saradnji sa domaćim dobavljačima, 16 Mlekare Gložane i jedan proizvod Pobede Predejane, saopštila je PKS.

Žig je ponelo i 17 proizvoda firme Boja iz metalske industrije i 16 vrsta semena hibridnog kukuruza kompanije Agrimax, čime se dalje šire oblasti u kojima se izdvajaju kvalitetni domaći proizvodi „čuvarkuće“.

Dosadašnji asortiman „čuvarkuća“ odlukom stručnog saveta proširuje se kvalitetnim mlečnim proizvodima, različitim vrstama zdravog brašna, čajeva i džemova, a pored prehrambenih proizvoda, članovi Saveta podržali su i izbor kvalitetnih semena hibridnog kukuruza, proizvoda visoke tehnologije koji zahtevaju mnogo resursa da bi bili uzgojeni, kao i serije proizvoda saobraćajnih znakova kompanije Boja iz metalskog sektora.

„Motiv da naše proizvode kandidujemo za žig ‘Čuvarkuća’ bila je želja da ih krunišemo, očuvamo tradiciju, održimo kontinuitet proizvoda, izdvojimo se od konkurencije, ali i unapredimo imidž i promovišemo domaće“, istakao je Dejan Vejin, menadžer za upravljanje kvalitetom u Boja d.o.o.

Direktorka marketinga kompanije DIS Mila Ćurčin dodala je da ovaj domaći trgovinski lanac, koji podržava i promoviše srpske proizvođače, zna da standardizacija kvaliteta predstavlja jedan od najvećih izazova naše privrede.

„Žig ‘Čuvarkuća’ je, istovremeno, snažna potvrda kvaliteta proizvoda, ali i izazov koji pred proizvođače postavlja jasan zadatak – poboljšanje i održavanje visokog kvaliteta proizvoda stvorenih u Srbiji od naših sirovina“, zaključila je Ćurčin.



    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.