Pošta Srbije edukuje građane u prepoznavanju online prevara
6.11.2021 10:31 Autor: Redakcija Biznis.rs
Pošta Srbije pokrenula je projekat online bezbednosti koji ima za cilj edukaciju građana u vezi sa prepoznavanjem i zaštitom od prevara u digitalnom okruženju.
Pošta je ovim projektom postala jedna od prvih kompanija u zemlji koja je na proaktivan način pristupila problemu rastućeg broja pokušaja online prevara čija su meta korisnici različitih usluga, navodi se u saopštenju iz ovog javnog preduzeća.
Imajući u vidu da sa razvojem internet poslovanja raste i broj prevara kojima počinioci pokušavaju da različitim metodama zloupotrebe lične i bankovne podatke građana, cilj ovog projekta Pošte Srbije kao društveno odgovorne kompanije je da edukuje i pomogne građanima u domenu prepoznavanja i zaštite od prevarnih pokušaja.
JP Pošta Srbije Beograd
TAKOVSKA 2, 11060 Beograd (Palilula), Srbija
217.692.485,64 (2020)
(2020)
Zbog toga je pokrenuta nova stranica na korporativnom sajtu Pošte Srbije pod nazivom „Onlajn bezbednost“, na kojoj su detaljno opisane i ilustrovane tipične online prevare, dati su odgovori na to kako korisnici da prepoznaju da su meta pokušaja prevare i kako da se zaštite. Data su i uputstva kako i kome građani da se obrate ukoliko primete pokušaj online prevare, ili su bili njegova meta.