pokrenuta platforma za pomoć korisnicima

Pošta Srbije edukuje građane u prepoznavanju online prevara

SrbijaVesti

6.11.2021 10:31 Autor: Redakcija Biznis.rs 3

Pošta Srbije edukuje građane u prepoznavanju online prevara Pošta Srbije edukuje građane u prepoznavanju online prevara
Pošta Srbije pokrenula je projekat online bezbednosti koji ima za cilj edukaciju građana u vezi sa prepoznavanjem i zaštitom od prevara u digitalnom okruženju.... Pošta Srbije edukuje građane u prepoznavanju online prevara

Pošta Srbije pokrenula je projekat online bezbednosti koji ima za cilj edukaciju građana u vezi sa prepoznavanjem i zaštitom od prevara u digitalnom okruženju.

Pošta je ovim projektom postala jedna od prvih kompanija u zemlji koja je na proaktivan način pristupila problemu rastućeg broja pokušaja online prevara čija su meta korisnici različitih usluga, navodi se u saopštenju iz ovog javnog preduzeća.

Imajući u vidu da sa razvojem internet poslovanja raste i broj prevara kojima počinioci pokušavaju da različitim metodama zloupotrebe lične i bankovne podatke građana, cilj ovog projekta Pošte Srbije kao društveno odgovorne kompanije je da edukuje i pomogne građanima u domenu prepoznavanja i zaštite od prevarnih pokušaja.

JP Pošta Srbije Beograd

TAKOVSKA 2, 11060 Beograd (Palilula), Srbija

Poslovni prihodi (RSD):
217.692.485,64 (2020)
Broj zaposlenih:
(2020)

Zbog toga je pokrenuta nova stranica na korporativnom sajtu Pošte Srbije pod nazivom „Onlajn bezbednost“, na kojoj su detaljno opisane i ilustrovane tipične online prevare, dati su odgovori na to kako korisnici da prepoznaju da su meta pokušaja prevare i kako da se zaštite. Data su i uputstva kako i kome građani da se obrate ukoliko primete pokušaj online prevare, ili su bili njegova meta.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...