PREKO ALIBABE DO KUPACA U KINI Virtuelni samit pruža priliku srpskim kompanijama da predstave svoje brendove
BiznisBolji posaoManifestacijeSrbijaU fokusuVesti
12.1.2021 08:50 Autor: Marija Jovanović
Privredna komora Srbije pozvala je sve zainteresovane kompanije da od 19. do 21. januara učestvuju na Alibabinom „Virtuelnom samitu za nove prodavce Tmall Global“ i iskoriste priliku da svoje proizvode i brendove predstave ogromnom kineskom tržištu.
„Ovo je velika šansa za sve naše kompanije da se predstave i nađu kupce na kineskom tržištu. Tmall Global je platforma za elektronsku trgovinu Alibaba Grupe, i kao jedna od najposećenijih veb lokacija za maloprodaju omogućava preduzećima širom sveta da svoje proizvode prodaju u Kini“, objasnio je Mihailo Vesović, direktor Sektora za strateške analize, usluge i internacionalizaciju Privredne komore Srbije.
Ova platforma okuplja više od 26.000 stranih kompanija u 5.300 kategorija iz više od 84 zemalje i regiona, pomažući inostranim brendovima da dođu do 800 miliona potrošača koji u Kini kupuju preko Alibabe.
Vesović ističe da je Alibaba Grupa u procesu uvođenja olakšavajućih mera za pristup Tmall Global platformi za zemlje kao što je Srbija, za brendove koji imaju potencijal da budu prepoznati i nađu kupce u Kini.
Na Samitu će takođe biti predstavljeni poslovni modeli pogodni za mala i srednja preduzeća koja žele da njihovi proizvodi uđu u sektor maloprodaje u Kini.
Stručnjaci Tmall Global informisaće vlasnike kompanija ili distrubutere brendova o raznim poslovnim rešenjima za plasman proizvoda na kinesko tržište na kome rastuća srednja i visoka klasa sve više kupuje uvozne proizvode iz celog sveta.
Kako je saopštila PKS, predstavnici kompanija zainteresovani za učešće na virtuelnom samitu, do 15. januara mogu da se registruju online.