Najnovije poslovne vesti Biznis.rs

PUTNICI OSTAJU BEZ ZAMENSKIH PUTOVANJA I NOVCA Polise ne pokrivaju štetu u vanrednim okolnostima, upozorava UTAS

BiznisIzdvajamoNovacOsiguranjeSrbijaTurizamVesti

9.12.2020 12:35 Izmenjeno: 09:31 Autor: Marija Jovanović 0

PUTNICI OSTAJU BEZ ZAMENSKIH PUTOVANJA I NOVCA Polise ne pokrivaju štetu u vanrednim okolnostima, upozorava UTAS PUTNICI OSTAJU BEZ ZAMENSKIH PUTOVANJA I NOVCA Polise ne pokrivaju štetu u vanrednim okolnostima, upozorava UTAS
Udruženje turističkih agencija Srbije (UTAS) ponovo je pozvalo Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija da konačno upozna javnost sa ograničenjima koja imaju garancije putovanja turističkih... PUTNICI OSTAJU BEZ ZAMENSKIH PUTOVANJA I NOVCA Polise ne pokrivaju štetu u vanrednim okolnostima, upozorava UTAS

Udruženje turističkih agencija Srbije (UTAS) ponovo je pozvalo Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija da konačno upozna javnost sa ograničenjima koja imaju garancije putovanja turističkih agencija kao što su „mere državnih organa“ i „viša sila“ jer se one odnose na trenutnu situaciju koju je izazvala pandemija korona virusa.

„Naša dužnost je da upozorimo putnike da polise od insolventnosti ne pokrivaju štetu ako je ona uzrokovana vanrednim stanjem i pandemijom jer je tako navedeno u ugovorima turističkih agencija i osiguravajućih kuća iako Pravilnik koji reguliše ovu oblast izričito kaže da se osiguravač ne može izuzeti od odgovornosti“, navodi UTAS.

Foto: Turističke agencije, posrednici

Putnici će, kako napominju, ostati i bez zamenskih putovanja i bez novca, ako osiguravajuće kuće procene da je bankrot posledica pandemije korona.

 „Svi znamo da je poslovanje turističkih agencija mesecima skoro potpuno obustavljeno baš iz tog razloga. Osim toga, 85 odsto turističkih agencija trenutno ne može da nastavi poslovanje jer su osiguravajuće kuće limitirale broj polisa od insolventnosti“, saopštilo je ovo udruženje.

Ako agencije ne mogu da nastave poslovanje, one neće moći ni da realizuju zamenska putovanja niti da obezbede sredstva za vraćanje novca putnicima, navodi UTAS i još jednom apeluje na resorno ministarstvo da hitno nađe rešenje koje će, pre svega, zaštititi interese putnika.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...