kupci traže jeftinije proizvode

Raste broj poseta prodavnicama u Velikoj Britaniji

BiznisSvetVesti

7.5.2022 14:44 Autor: Redakcija Biznis.rs 21

Raste broj poseta prodavnicama u Velikoj Britaniji Raste broj poseta prodavnicama u Velikoj Britaniji
Velika Britanija beleži rast broja poseta prodavnicama iz meseca u mesec, iako je on i dalje daleko ispod nivoa pre početka pandemije 2019. godine.... Raste broj poseta prodavnicama u Velikoj Britaniji

Velika Britanija beleži rast broja poseta prodavnicama iz meseca u mesec, iako je on i dalje daleko ispod nivoa pre početka pandemije 2019. godine.

Prema podacima BRC-Sensormatic IK, ukupan broj ljudi koji su išli u šoping u Velikoj Britaniji je smanjen za 13,1 odsto u aprilu u odnosu na prethodnu tri godine (Io3I), ali je došlo do poboljšanja od 2,3 procentna poena u odnosu na mart. Ovo je takođe bilo bolje od tromesečnog prosečnog pada od 15,1 odsto, piše Easterneye.biz.

Velika Britanija je prošla bolje od mnogih drugih zemalja G7 u pogledu kupaca koji posećuju prodavnice. Francuska je zabeležila pad na godišnjem nivou od 23,4 odsto u aprilu, Nemačka 27,6 odsto kao i Italija.

Međutim, brojke ukazuju samo na broj kupaca koji posećuju prodavnice, a to ne mora da znači da je predstavljena stopa dovela do stvarne kupovine, s obzirom na krizu troškova života.

Retail parkovi su zabeležili smanjenje broja posetilaca za četiri procenta (Io3I) i rast od 3,3 procentna poena u odnosu na mart i poboljšanje u odnosu na tromesečni prosečni pad od 7,2 procenta.

U poređenju sa tim, posećenost tržnih centara je zabeležila oštriji pad od 27,6 odsto u odnosu na prethodnu godinu, ali je bila 8,2 procentna poena bolja od prošlomesečne stope. Došlo je do poboljšanja u odnosu na tromesečni prosečni pad od 34,5 odsto.

Izvršna direktorka Britanskog maloprodajnog konzorcijuma Helen Dikinson (Helen Dickinson) pripisala je poboljšanje u aprilu dobrom vremenu i uskršnjim praznicima.

„U aprilu je došlo do još jednog ohrabrujućeg poboljšanja u Velikoj Britaniji, pošto su prolećno sunce i uskršnje svečanosti vratili potrošače u prodavnice. Nakon sporog početka, kako se vreme popravljalo, kupci su bili skloniji da posete svoje omiljene destinacije za kupovinu. Maloprodajni parkovi i šoping centri doživeli su najveće poboljšanje u posetama, pošto su kupci obilazili više lokacija kako bi pronašli najbolje ponude”.

Za razliku od ovog, poverenje potrošača ima drugačiji trend, palo je na najniže nivoe od finansijske krize 2008, dodala je Dikinsion.

  • IVAN

    7.5.2022 #1 Author

    A u Srbiji?

    Odgovori

    • ZVE84

      7.5.2022 #2 Author

      Hahaha u Srbiji… Ljudi troše pare i koje nemaju

      Odgovori

  • TATJANA

    7.5.2022 #4 Author

    Kod nas se kupuje i za praznike i van praznika

    Odgovori

  • STRELAC

    7.5.2022 #5 Author

    Kod nas su trzni centri,kafici i restorani uvek puni,cudna je to stvar zaista,to primecuju i stranci i ne mogu da se nacude kako je moguce😜

    Odgovori

  • suncokret

    7.5.2022 #6 Author

    Strah je čudo Bozije.To i jeste bio cilj plandemije, testiranje poslušnosti straha i analiza mogućnosti za novo doba koje pažljivo razvijaju po planu.

    Odgovori

  • GOCA BG

    7.5.2022 #7 Author

    Kriza je svuda,kupuje se ali ne u meri kao pre…

    Odgovori

  • kaćica

    7.5.2022 #8 Author

    Ljudi ne odustaju od sopinga.

    Odgovori

  • SRDJAN

    7.5.2022 #9 Author

    Kupomanija znaci opet aktivna.

    Odgovori

  • NATI29

    7.5.2022 #10 Author

    To nikad nece prestati

    Odgovori

  • LEPOSAVA

    8.5.2022 #11 Author

    Kod nas nema tih varijacija kod nas su prodavnice pune non stop

    Odgovori

  • TINA

    8.5.2022 #12 Author

    Ovde je vise rec o samoj poseti prodavnicama, ali da li je u pitanju I kupovina, nije navedeno

    Odgovori

  • MARKO7

    8.5.2022 #13 Author

    Pa oni po meni imaju najlepše prodavnice iskreno

    Odgovori

  • LJUBIŠA

    8.5.2022 #14 Author

    Ljudi se snalaze.

    Odgovori

  • STRAHINJA

    8.5.2022 #15 Author

    Posle skoro 3 godine zastoja…

    Odgovori

  • Milovan94

    8.5.2022 #16 Author

    Prošla korona , restriktivne mere pa se ljudi više zaželeli prodavnica i kupovine uživo a ne online

    Odgovori

  • SANJA

    8.5.2022 #17 Author

    Iskreno mislim da ljudi uzimaju samo ono osnovno

    Odgovori

  • FRUIT04

    8.5.2022 #18 Author

    Prosla Korona pa sad daj da se kupi sto se kupiti moze

    Odgovori

  • LUKA

    8.5.2022 #19 Author

    Kod nas se uvek kupuje I izlazi

    Odgovori

  • LIMUN ŽUT

    8.5.2022 #20 Author

    Uskoro će sve biti kao i ranije.

    Odgovori

  • MAJALG

    22.5.2022 #21 Author

    Kako popustaju mere tako se i narod opusta, tako da je ovo ocekivan trend.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.