Raste broj poseta prodavnicama u Velikoj Britaniji
7.5.2022 14:44 Autor: Redakcija Biznis.rs 21
Velika Britanija beleži rast broja poseta prodavnicama iz meseca u mesec, iako je on i dalje daleko ispod nivoa pre početka pandemije 2019. godine.
Prema podacima BRC-Sensormatic IK, ukupan broj ljudi koji su išli u šoping u Velikoj Britaniji je smanjen za 13,1 odsto u aprilu u odnosu na prethodnu tri godine (Io3I), ali je došlo do poboljšanja od 2,3 procentna poena u odnosu na mart. Ovo je takođe bilo bolje od tromesečnog prosečnog pada od 15,1 odsto, piše Easterneye.biz.
Velika Britanija je prošla bolje od mnogih drugih zemalja G7 u pogledu kupaca koji posećuju prodavnice. Francuska je zabeležila pad na godišnjem nivou od 23,4 odsto u aprilu, Nemačka 27,6 odsto kao i Italija.
Međutim, brojke ukazuju samo na broj kupaca koji posećuju prodavnice, a to ne mora da znači da je predstavljena stopa dovela do stvarne kupovine, s obzirom na krizu troškova života.
Retail parkovi su zabeležili smanjenje broja posetilaca za četiri procenta (Io3I) i rast od 3,3 procentna poena u odnosu na mart i poboljšanje u odnosu na tromesečni prosečni pad od 7,2 procenta.
U poređenju sa tim, posećenost tržnih centara je zabeležila oštriji pad od 27,6 odsto u odnosu na prethodnu godinu, ali je bila 8,2 procentna poena bolja od prošlomesečne stope. Došlo je do poboljšanja u odnosu na tromesečni prosečni pad od 34,5 odsto.
Izvršna direktorka Britanskog maloprodajnog konzorcijuma Helen Dikinson (Helen Dickinson) pripisala je poboljšanje u aprilu dobrom vremenu i uskršnjim praznicima.
Pročitajte još:
„U aprilu je došlo do još jednog ohrabrujućeg poboljšanja u Velikoj Britaniji, pošto su prolećno sunce i uskršnje svečanosti vratili potrošače u prodavnice. Nakon sporog početka, kako se vreme popravljalo, kupci su bili skloniji da posete svoje omiljene destinacije za kupovinu. Maloprodajni parkovi i šoping centri doživeli su najveće poboljšanje u posetama, pošto su kupci obilazili više lokacija kako bi pronašli najbolje ponude”.
Za razliku od ovog, poverenje potrošača ima drugačiji trend, palo je na najniže nivoe od finansijske krize 2008, dodala je Dikinsion.
IVAN
7.5.2022 #1 AuthorA u Srbiji?
ZVE84
7.5.2022 #2 AuthorHahaha u Srbiji… Ljudi troše pare i koje nemaju
SNEZANA
7.5.2022 #3 AuthorLepo receno..mi uvek trosimo
TATJANA
7.5.2022 #4 AuthorKod nas se kupuje i za praznike i van praznika
STRELAC
7.5.2022 #5 AuthorKod nas su trzni centri,kafici i restorani uvek puni,cudna je to stvar zaista,to primecuju i stranci i ne mogu da se nacude kako je moguce😜
suncokret
7.5.2022 #6 AuthorStrah je čudo Bozije.To i jeste bio cilj plandemije, testiranje poslušnosti straha i analiza mogućnosti za novo doba koje pažljivo razvijaju po planu.
GOCA BG
7.5.2022 #7 AuthorKriza je svuda,kupuje se ali ne u meri kao pre…
kaćica
7.5.2022 #8 AuthorLjudi ne odustaju od sopinga.
SRDJAN
7.5.2022 #9 AuthorKupomanija znaci opet aktivna.
NATI29
7.5.2022 #10 AuthorTo nikad nece prestati
LEPOSAVA
8.5.2022 #11 AuthorKod nas nema tih varijacija kod nas su prodavnice pune non stop
TINA
8.5.2022 #12 AuthorOvde je vise rec o samoj poseti prodavnicama, ali da li je u pitanju I kupovina, nije navedeno
MARKO7
8.5.2022 #13 AuthorPa oni po meni imaju najlepše prodavnice iskreno
LJUBIŠA
8.5.2022 #14 AuthorLjudi se snalaze.
STRAHINJA
8.5.2022 #15 AuthorPosle skoro 3 godine zastoja…
Milovan94
8.5.2022 #16 AuthorProšla korona , restriktivne mere pa se ljudi više zaželeli prodavnica i kupovine uživo a ne online
SANJA
8.5.2022 #17 AuthorIskreno mislim da ljudi uzimaju samo ono osnovno
FRUIT04
8.5.2022 #18 AuthorProsla Korona pa sad daj da se kupi sto se kupiti moze
LUKA
8.5.2022 #19 AuthorKod nas se uvek kupuje I izlazi
LIMUN ŽUT
8.5.2022 #20 AuthorUskoro će sve biti kao i ranije.
MAJALG
22.5.2022 #21 AuthorKako popustaju mere tako se i narod opusta, tako da je ovo ocekivan trend.