od maja prošle godine do 1. novembra 2024. rast prometa 18 odsto

Preduzeće Morsko dobro od trajektne linije prihodovalo 14 miliona evra

BiznisRegionTurizam

6.11.2024 14:34 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

Preduzeće Morsko dobro od trajektne linije prihodovalo 14 miliona evra Preduzeće Morsko dobro od trajektne linije prihodovalo 14 miliona evra
Otkada je počelo da naplaćuje prelazak trajektima na liniji Kamenari-Lepetani u Crnoj Gori, preduzeće Morsko dobro je zaradilo 14 miliona evra. Poslovođa pomorskog saobraćaja... Preduzeće Morsko dobro od trajektne linije prihodovalo 14 miliona evra

Otkada je počelo da naplaćuje prelazak trajektima na liniji Kamenari-Lepetani u Crnoj Gori, preduzeće Morsko dobro je zaradilo 14 miliona evra.

Poslovođa pomorskog saobraćaja u Morskom dobru, Aleksandar Crvenko, kazao je za Novski portal da su od maja prošle godine do 1. novembra ove godine zabeležili rast prometa 18 odsto, prenosi agencija Mina.

„Flota od osam brodova jeste stara, ali donose dobit, što je najvažnije. U narednom periodu, cene karata biće niže za putnička vozila za evro, odnosno umesto pet, sada koštaju četiri evra. Već drugu godinu u zimskom periodu je tako i popust će važiti do 1. maja“, rekao je Crvenko.

Prema njegovim rečima, do juna je dnevni promet između pet i sedam hiljada vozila, a krajem jula i celog avgusta on dostiže osam i po, čak i deset hiljada vozila dnevno. Sada je oko tri i po hiljade.

Sa šest otkupljenih plovila od stare kompanije Pomorski saobraćaj, te kupljena dva iz Hrvatske i Grčke, u svakom momentu trajektima se može s jedne na drugi kraj zaliva prevesti 320 vozila. Kada su u pitanju trajekti, Crvenko je saopštio da su oni u dobrom stanju.

U poslednje skoro dve godine, obavljen je remont na pet trajekata, što je kompaniju koštalo 700.000 evra. Prvi put su “Ruka pravde” i „30. avgust“ dobili zvanične sertifikate Uprave pomorske sigurnosti i plove pod crnogorskom zastavom. Sertifikati su dobijeni na godinu.

Najveći problem za sada ostaju gužve na ulasku i izlasku vozila sa trajekata. Na tivatskoj strani to je sve zbog obližnjeg autobuskog stajališta. Kada putnici leti ulaze i izlaze s brodova autobus predstavlja blokadu.

Crvenko je objasnio da su sa Opštinom Tivat već razgovarali o izmeštanju autobuskog stajališta, pa će narednog leta, kako očekuje, biti sve olakšano.

Crvenko ne vidi u skoroj budućnosti da bi se prelazak Bokotorskog zaliva mogao rešiti izgradnjom mosta, ili podvodnog tunela.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.