Vrednost projekta 150.000 evra

Raspisan novi tender za izgradnju rešenja za auto-put između Crne Gore i Albanije

BiznisRegion

17.10.2024 09:07 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Raspisan novi tender za izgradnju rešenja za auto-put između Crne Gore i Albanije Raspisan novi tender za izgradnju rešenja za auto-put između Crne Gore i Albanije
Monteput je raspisao novi tender za izradu idejnog rešenja Jadransko-jonskog auto-puta Sozina-granica sa Albanijom. Cena posla je i u novom javnom pozivu ista –... Raspisan novi tender za izgradnju rešenja za auto-put između Crne Gore i Albanije

Monteput je raspisao novi tender za izradu idejnog rešenja Jadransko-jonskog auto-puta Sozina-granica sa Albanijom. Cena posla je i u novom javnom pozivu ista – 150.000 evra, sa PDV-om.

Prethodna javna nabavka raspisana u julu poništena je dva i po meseca kasnije, nakon što su ponuđači isključeni zbog nepravilno sačinjenih izjava.

Tender je otvoren do 1. novembra.

Inače, ova deonica, dužine 42 kilometara, ima ključnu ulogu u unapređenju saobraćajne infrastrukture i povezivanju južnog dela Crne Gore sa Albanijom, čime će se doprineti ekonomskom i turističkom razvoju regiona, piše eKapija.

Svrha izrade ove tehničke dokumentacije je, kako su naveli iz Monteputa, detaljno ispitivanje varijantnih rešenja i definisanje optimalnog koridora trase Jadransko-jonskog auto-puta na potezu od južnog portala tunela Sozina, prema Baru i Ulcinju do granice sa Albanijom u reonu graničnog prelaza Sukobin. Idejnim rešenjem će se definisati optimalna trasa, stvoriti uslovi za izradu sledećih faza projektne dokumentacije i u konačnom, definisati uslovi za izgradnju ove saobraćajnice.

Projekat ima za cilj, ne samo poboljšanje saobraćajne povezanosti, već i valorizaciju turističkih potencijala i unapređenje regionalne saradnje.

“Početna tačka dionice je južni portal tunela Sozina, dok je završna tačka granični prelaz Sukobin. Planirano je šest petlji duž trase: kod južnog portala tunela Sozina, u zonama Bara, Starog Bara, naselja Pečurice, Vladimira i graničnog prelaza Sukobin. Računska brzina na glavnoj trasi je 100 kilometara na sat, a sadržaće i četiri saobraćajne trake od po 3,50 metara, dok će imati dve zaustavne trake od po 2,5 metra.

Prilikom izrade idejnog rešenja projektant treba da uradi najmanje dva varijantna rešenja trase, uz analizu položaja tunela, mostova, petlji i drugih pratećih objekata, kao i procenu troškova izgradnje i održavanja.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.