rebrendiranje počinje u šapcu

Roda megamarketi u narednih nekoliko godina postaju Idea

Firme u fokusuSrbijaVesti

22.7.2025 11:02 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Roda megamarketi u narednih nekoliko godina postaju Idea Roda megamarketi u narednih nekoliko godina postaju Idea
Kompanija Idea Marketi, nekadašnji Mercator-S, planira da u narednih nekoliko godina rebrendira sve Roda megamarkete u IDEA objekte, potvrdila je kompanija. „Rebrendiranje Rode u... Roda megamarketi u narednih nekoliko godina postaju Idea

Kompanija Idea Marketi, nekadašnji Mercator-S, planira da u narednih nekoliko godina rebrendira sve Roda megamarkete u IDEA objekte, potvrdila je kompanija.

„Rebrendiranje Rode u Šapcu je prvi projekat ove vrste. S obzirom na to da u maloprodajnoj mreži imamo 32 Roda marketa širom Srbije, rebrendiranje će biti veliki projekat, pa je plan da bude realizovan u narednim godinama. IDEA Super u Šapcu će nam pokazati pravac u kom treba da idemo, uzimajući u obzir navike i reakcije potrošača, lokaciju prodavnice, kao i druge faktore koji su nam važni u ovoj proceni“, potvrdili su iz kompanije Idea Marketi za portal Retail Serbia, prenela je eKapija.

Imajući u vidu višu cenovnu politiku Idea prodavnica u odnosu na Roda megamarkete, iz kompanije Idea Marketi nisu mogli da daju odgovor vezan za cenovnu politiku dva brenda i da li će nekadašnji Roda objekti doneti i više cene nakon rebrendiranja.

Kompanija Idea Marketi zatvara svoj objekat na Bežanijskoj kosi na lokaciji koja se sada nalazi u vlasništvu kompanije Lidl Srbija. Kako su kratko potvrdili u telefonskom razgovoru za portal Retail Serbia, Idea Marketi će svoj objekat Idea Super Bežanijska kosa zatvoriti 11. avgusta ove godine.

Atraktivna lokacija u beogradskom naselju pripada kompaniji Lidl Srbija koja je istu preuzela kupovinom od kompanije MPC.

„Želimo jasno da istaknemo da još uvek nije doneta konačna odluka o konkretnoj investiciji na pomenutoj lokaciji, kao i da su sve aktivnosti u vezi sa postojećim poslovnim objektima na pomenutoj lokaciji trenutno u fazi razmatranja i analize različitih mogućnosti“, istakli su iz kompanije Lidl Srbija povodom upita za lokaciju na Bežanijskoj kosi.

Lidl je najbrže rastući maloprodajni lanac u Evropi i deo nemačke Schwarz grupe. Prvi moderni diskonter u Srbiji započeo je poslovanje 2018. godine.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.