povučene prognoze o zaradi za 2025. godinu

Slaba prodaja Starbucksa u SAD i Kini

SvetVesti

23.10.2024 08:23 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

Slaba prodaja Starbucksa u SAD i Kini Slaba prodaja Starbucksa u SAD i Kini
Starbucks korporacija povukla je smernice za 2025. godinu nakon što je njena prodaja pala treći kvartal zaredom, skrećući pažnju na probleme sa kojima se... Slaba prodaja Starbucksa u SAD i Kini

Starbucks korporacija povukla je smernice za 2025. godinu nakon što je njena prodaja pala treći kvartal zaredom, skrećući pažnju na probleme sa kojima se suočava novi izvršni direktor Brajan Nikol (Brian Niccol).

Američki lanac kafeterija je prijavio pad prodaje od sedam odsto u četvrtom kvartalu završenom 29. septembra, prema preliminarnom saopštenju o zaradi od utorka, preneo je Bloomberg.

Slabost je posebno bila očigledna u Sjedinjenim Američkim Državama, gde su transakcije pale za 10 odsto u odnosu na prethodnu godinu, i u Kini, gde je uporediva prodaja pala za 14 odsto.

Starbaucks je saopštio da će povlačenje smernica za tekuću fiskalnu godinu dati Nikolu priliku da proceni poslovanje i učvrsti plan preokreta.

Otkako je preuzeo najvišu funkciju 9. septembra, on je preuredio menadžment kompanije i otkrio širok nacrt plana za podsticanje rasta koji uključuje da kafići budu privlačniji i da se ubrza posebno jutarnja usluga.

Akcije Starbucksa pale su za čak 9,1 odsto u produženom jučerašnjem trgovanju pre nego što su donekle povratile. smanjile njihov pad. Akcije su ove godine porasle za manje od 1,0 odsto, za razliku od 23 odsto porsta S&P 500 indeksa.

Tagovi
KINA SAD VESTI
  • Inquiete

    23.10.2024 #1 Author

    Većina ljudi ne kupuje tu kafu jer je “najbolja”, već kupuju brend. Ko razume, shvatiće.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.