APR POČINJE SA RADOM Od 11. maja ponovo otvara šaltere
8.5.2020 13:32 Autor: Ljiljana Begović
Agencija za privredne registre (APR) najavila je da će od ponedeljka, 11. maja, ponovo otvoriti šaltere za rad sa strankama. Sedište Agencije u Beogradu i organizacionim jedinicama radiće od devet ujutru do 15 časova.
U šalter sali i ostalim poslovnim prostorijama APR, u kojima građani dolaze u neposredan kontakt sa zaposlenima, biće primenjene sve preventivne mere koje su donete radi sprečavanja širenja korona virusa, uz obezbeđivanje uslova za nesmetano obavlјanje poslova iz nadležnosti agencije, uz poštovanje mera bezbednosti i zdravlјa na radu, navedeno je u saopštenju Agencije.
Osim šaltera, na kojima korisnici lično mogu predati zahteve i preuzeti rešenja i ostala akta agencije, biće otvoreni i šalteri pošte, koji su i ranije radili u prostorijama APR. Takođe, od ponedelјka će raditi i arhiva APR, gde se izdaju potvrde, kopije dokumenata i prepisi rešenja, kao i info pult, na kojem se pružaju informacije korisnicima.
Pravna pomoć će nastaviti da se pruža elektronskim putem, kako se ne bi stvarale nepotrebne gužve u prostorijama APR, a pitanja se mogu upućivati mejlom, na adrese koje su objavlјene na stranici „Kontakti“.
Broj prisutnih stranaka u šalter sali APR, biće ograničen, tako što će kretanje korisnika biti organizovano u skladu sa preventivnim merama, uz obavezno poštovanje fizičke distance.
Osim ličnim putem, registracione prijave, zahtevi i dokumentacija, u papirnoj formi, mogu se i dalјe slati putem pošte na adresu APR u Beogradu, ili na adresu najbliže organizacione jedinice agencije.
Sve ostale informacije i uputstva, o procedurama i dokumentaciji potrebnoj za registraciju, objavlјene su na stranici „Registri“.
Za sva pitanja, korisnicima su na raspolaganju Info centar (telefon: 011 20 23 350, info@apr.gov.rs ) i Servis desk (telefon: 011 20 20 293, sd@apr.gov.rs ), za tehnička pitanja u vezi korišćenja eServisa i rada aplikacija u IT sistemu APR.