ESG kao ključna tema poslovanja u kompanijskom obraćanju
25.11.2025 09:59 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Održano je peto izdanje festivala „Kampanje sa svrhom“, manifestacije koja od 2021. godine nagrađuje društveno odgovorne kampanje u Srbiji. Festival je proglasio dobitnike u tri kategorije: Gender, Eco i Social, i prvi put dodelio Zlatni Grand Prix – najveće priznanje Festivala.
Festival se tradicionalno organizuje 20. novembra, na Međunarodni dan deteta, inspirisan rečenicom Marije Montesori: „Sva naša nastojanja za dobrobit čovečanstva znače da to prvenstveno radimo za dete“, koja naglašava obrazovnu, društvenu i održivu misiju Festivala.
“ESG je postao ključna tema poslovanja, Agenda 2030 – neodložna, a komunikacija alat koji ima moć da menja svet na bolje. Hvala svima koji verujete u to i dokazujete svojim kampanjama da je to moguće”, obratila se prisutnima osnivačica festivala, Tijana Adamov Ignjatović.
Kako se ističe u saopštenju, sve kampanje u užem izboru prešle su propisani prag bodova i time zaslužile naziv „kampanja sa svrhom“. Svaka je unela nešto posebno – emociju, hrabrost, edukaciju ili aktivizam – i potvrdila da svrha nije trend, već suština.
Zlatni Grand Prix dobila je kampanja kompanije A1, “Mreža najvažnijih influensera” u izvedbi studija Leo.
U kategoriji Social dobitnici nagrade Grand Prix su Hemofarm fondacija, Jazavac&Utorak, za „Najvažniji poziv u životu”; Next Game Digital i Narodni muzej Srbije, za „Tvoje telo je umetničko delo”; Luna TBWA i Grand Kafa, za „Hajde da imamo vremena za pregled”.
Pročitajte još:
U Eco kategoriji, to su: Mladi istraživači Srbije, za „Kornjača Spornjaća”; Smart Vision i Treesury, za „Moć zelenih inovativnih investicija” i NLB Komercijalna banka za „NLB Organic Konkurs”
Grand Prix u Gender kategoriji dobili su Ovation i Essity (Libresse) za „Neka pitanja čuju samo žene”, New Moment New Ideas Company i Procter & Gamble, za „Dom je kad sve delimo”, kao i dm drogerie markt, za „Žensko zdravlje”.















Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.