Beogradska kompanija 2023. okončala sa 14 miliona evra prihoda

Hleb i Kifle transformišu poslovanje, u toku renoviranje i preseljenje pekara

Srbija

7.8.2024 10:53 Autor: Milica Rilak 1

Hleb i Kifle transformišu poslovanje, u toku renoviranje i preseljenje pekara Hleb i Kifle transformišu poslovanje, u toku renoviranje i preseljenje pekara
Hleb i Kifle su jedan od najprepoznatljivjih domaćih brendova – pa je bilo poprilično iznenađenje kada su ovog leta kupci nailazili na zatvorena vrata... Hleb i Kifle transformišu poslovanje, u toku renoviranje i preseljenje pekara

Hleb i Kifle su jedan od najprepoznatljivjih domaćih brendova – pa je bilo poprilično iznenađenje kada su ovog leta kupci nailazili na zatvorena vrata objekata u beogradskoj Makedonskoj, Ulici Kralja Milana, u Njegoševoj ili Požeškoj ulici.

Biznis.rs se tim povodom obratio njihovom vlasniku – Mlinar Grupi, vodećoj pekarskoj grupaciji u Adria regionu sa sedištem u Zagrebu, iz koje su nam potvrdili da je u toku velika transformacija poslovnog modela sa ciljem modernizacije maloprodajnog koncepta pekarstva.

Hleb i Kifle, koji na domaćem tržištu imaju staž od 15 godina, su i inače poznati po tome da se ne ustručavaju da kupcima ponude nešto novo i da iskorače iz „tradicionalne“ pekarske ponude – pa su se tako u njihovim vitrinama među prvima našle obrok salate, hrono i veganski proizvodi ili kafe za poneti.

U poslednje tri godine, prema podacima bonitetne kuće CompanyWall, ukupni prihodi kompanije Hleb i Kifle rastu za oko dva miliona evra godišnje, da bi 2023. završili sa 14,12 miliona evra, ali je vidljivo i da kompanija od 2021. nije ostvarila dobit.

U istom periodu je, međutim, i neto gubitak svela sa 1,76 miliona evra u 2021. na oko 181.000 evra u 2023. godini. Ne treba zaboraviti ni na značajno kadrovsko pojačanje, jer je 2021. na čelo Hleb&Kifle iz Atlantic grupe stigao Andrej Bele, i to sa pozicije strateškog direktora za sektor kafe. Bele je deo karijere proveo i u ljubljanskom Žitu.

Iz Mlinar Grupe za Biznis.rs naglašavaju da planiraju da tržištu Srbije budu posvećeniji nego do sada i to „sa jasnom vizijom rasta i unapređenja“.

Cilj im je, kako ističu, da Hleb i Kifle i dalje bude „najkvalitetnija beogradska pekara“ i da su deo toga plana i promene vidljive golim okom na beogradskim ulicama.

Njegoševa, Beograd / Foto: Biznis.rs

„U okviru ove transformacije smo pokrenuli značajan investicioni ciklus, ulažemo u naše prodavnice i veliki broj njih preuređujemo, a ostale selimo na one lokacije koje su u međuvremenu postale nova mesta za druženje i susrete Beograđana“, kažu za Biznis.rs iz Mlinar Grupe.

Mlinar Grupa, inače, svoje pekarske proizvode plasira na 300 lokacija u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji, ima pet proizvodnih pogona i nešto više od 2.500 zaposlenih širom Adria regiona, a tokom 2023. ostvarili su više od 163 miliona evra prihoda, podaci su sa njihovog zvaničnog portala.

„Verujemo da će promene koje nam stižu privući nove kupce, a jednako tako i ponuditi nešto novo i našim vernim potrošačima. Cilj nam je da Hleb & Kifle učinimo još atraktivnijim i relevantnijim na tržištu na način da našim potrošačima budemo sigurna adresa za kvalitet i zadovoljstvo“, rekli su nam iz Mlinar Grupe.

HLEB I KIFLE DOO, BEOGRAD

MILUTINA MILANKOVIĆA 7V, 11000, Beograd-Novi Beograd, Srbija

Poslovni prihodi (EUR):
14.121.829,39 (2023)
Broj zaposlenih:
287 (2023)
  • SHALIMAR

    10.8.2024 #1 Author

    Mora stalno da se uvode inovacije i da se unapredjuje da bi ostali konkurentni…

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.