Inovativne politike pokreću značajne promene
LifestyleSrbijaZanimljivostiZdravlje
21.11.2024 17:11 Autor: Redakcija Biznis.rs 0
Švedska je bila jedna od prvih zemalja na svetu koja je primenila drugačiji pristup borbi protiv duvanskog dima – i ispostavilo se da je taj pristup bio ispravan, jer je ova država na putu da postane prva nepušačka zemlja u Evropi, izjavio je Patrik Hildingsson, potpredsednik za komunikacije i korporativne poslove kompanije Swedish Match.
Hildingsson je kao predstavnik najvećeg svetskog proizvođača oralnih nikotinskih proizvoda učestvovao na konferenciji ReThink: Učimo od Švedske koju je organizovala kompanija Philip Morris u Beogradu.
Primer Švedske, gde se koriste snus i nikotinske vrećice, nije samo izuzetak već i inspiracija za druge zemlje koje se suočavaju sa izazovima u borbi protiv pušenja. Upravo je ovo bila glavna poruka Tommasa Di Giovannija, potpredsednika za internacionalne komunikacije kompanije Philip Morris International (PMI).
„Da bi ovakva praksa imala snažan pozitivan uticaj na globalno javno zdravlje, neophodne su inovativne politike, koje ohrabruju pušače koji ne žele da se odreknu nikotina da pređu na bolje alternative cigaretama, a kompanije da investiraju i dalje razvijaju te proizvode,“ rekao je Di Giovanni i istakao da je industrija tu da pokreće promene, ali bi svi drugi zainteresovani akteri trebalo da je prate – regulatori, zdravstvene i nevladine organizacije, naučna zajednica.
Di Giovanni je naveo i primere zemalja poput Japana, Novog Zelanda i Švedske, koje su u periodu od osam godina prepolovile broj pušača, gde se pokazalo sda tradicionalne mere u borbi protiv duvanskog dima zasnovane za zabranama nisu toliko efikasne.
Govornici su istakli i značaj potvrde proizvoda smanjenog rizika od strane svetski priznatih zdravstvenih institucija, uključujući i Američku agencija za hranu i lekove (FDA, koja je potvrdila da se korišćenjem vodećeg brenda snusa koji proizvodi Swedish Match umesto cigareta, korisnici izlažu manjem riziku od velikog broja bolesti povezanih sa pušenjem.
Kompanija Philip Morris je akvizicijom Swedish Match-a proširila svoj portfolio i na ovu kategoriju proizvoda, fokusirajući se pre svega na nikotinske vrećice, kako bi punoletnim pušačima ponudila zamenu za, do pre 10 godina svoj glavni proizvod – cigarete.
Pročitajte još:
Upravo to je način da kompanija ostane relevantna u ultra turbulentnom vremenu, rekao je svetski poznati futurolog iz Švedske, Magnus Lindkvist, naglasivši da je inovacija faktor X koji menja budućnost i čini je teško predvidivom.
Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.