Kompanija MOL širi asortiman

Kafe bogate arome i vrhunskog kvaliteta u Fresh Corner ponudi

AutomobiliLifestyleSrbija

2.10.2024 10:08 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Kafe bogate arome i vrhunskog kvaliteta u Fresh Corner ponudi Kafe bogate arome i vrhunskog kvaliteta u Fresh Corner ponudi
Nove, egzotične kafe predstavljene su po prvi put, povodom Svetskog dana kafe, na ekskluzivnom događaju kompanije MOL pod nazivom „Od plantaže do šoljice“. Zvanice... Kafe bogate arome i vrhunskog kvaliteta u Fresh Corner ponudi

Nove, egzotične kafe predstavljene su po prvi put, povodom Svetskog dana kafe, na ekskluzivnom događaju kompanije MOL pod nazivom „Od plantaže do šoljice“.

Zvanice su imale priliku da, u ambijentu inspirisanom Brazilom, otkriju bogate arome i ukuse vrhunske Fresh Corner kafe.

Predstavljeni su najnoviji specijaliteti u asortimanu kafe, a nova ponuda uključuje izuzetnu 100 odsto arabiku iz Brazila i sofisticiranu mešavinu arabike i robuste, pružajući priliku za uživanje u raznovrsnim i bogatim aromama, vrhunskom kvalitetu i jedinstvenom doživljaju.

S obzirom na to da je samo u prvih osam meseci 2024. godine u okviru MOL Grupa mreže popijeno čak 40 miliona šoljica kafe, odnosno 120 šoljica svakog minuta, ne iznenađuje činjenica da se kompanija odlučila na veliki korak osnivanja Roaster fabrike u kojoj se prži sveža kafa koristeći najsavremenije italijanske mašine, sa ciljem da korisnici kroz sve zemlje u okviru mreže kada putuju piju istu kafu vrhunskog kvaliteta

Fresh Corner 100 odsto arabika potiče iz regiona Minas Žerais u Brazilu, koji je poznat kao jedan od najvažnijih proizvođača kafe u zemlji. Ova kafa se odlikuje izuzetno bogatim profilom ukusa, sa naglašenim notama slatke mlečne čokolade, sveže pečenih badema, marcipana i kremastog karamela.

Predstavljanje novih Fresh Corner kafa / Foto: MOL Serbia

Pored toga, predstavljena je nova, prefinjena mešavina koja se sastoji od 80 odsto arabike i 20 odsto robuste i donosi bogatstvo ukusa sa primesama čokolade, kakaoa, karamela i pečenog lešnika.

Idealna je za pripremu napitaka na bazi espresa, kao što su latte i cappuccino, nudeći bogat, intenzivan i aromatičan ukus.

„Uvek se zalažemo za inovativne pristupe i trudimo se da osluškujemo potrebe naših krajnjih korisnika. Uvođenjem MOL Move aplikacije poboljšali smo celokupno korisničko iskustvo, a ovaj put, uvođenjem novih specijaliteta u naš Fresh Corner asortiman, svaka pauza za kafu postaje nezaboravno iskustvo. Svi koraci u proizvodnji, od pažljivog odabira zrna do konačnog prženja, prolaze kroz stroge kontrole kvaliteta kako bismo pružili samo najviši kvalitet ovog toplog napitka“, rekla je na predstavljanju novih kafa Biljana Mališić Jut, direktorka maloprodaje MOL Serbia.

Razvoj ovih specijaliteta radila je Anita Nagy-Bertók, barista, koja ima više od 20 godina iskustva u industriji kafe. Kao sertifikovani senzorni sudija i vizuelni sudija za Svetske događaje o kafi, Anita je igrala ključnu ulogu u stvaranju ovih kafe blendova, koristeći svoje bogato znanje kako bi osigurala da svaka šolja kafe pruža jedinstveno i zadovoljavajuće iskustvo.

Njen rad uključivao je saradnju sa više od 2.000 kupaca iz šest zemalja, kroz niz testiranja i unapređenja, čime je garantovan visok kvalitet i zadovoljstvo korisnika.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.