Planirana ulaganja usmerena su na podizanje kvaliteta infrastrukture

MK Group planira investicije od oko 20 miliona evra u svoje hotele u Hrvatskoj i Sloveniji

BiznisInvesticijeRegionSrbijaTurizam

17.12.2025 14:57 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

MK Group planira investicije od oko 20 miliona evra u svoje hotele u Hrvatskoj i Sloveniji MK Group planira investicije od oko 20 miliona evra u svoje hotele u Hrvatskoj i Sloveniji
MK Group je u pregovorima sa međunarodnom hotelskom grupacijom, jednim od vodećih globalnih operatera u segmentu luksuznog i premium hotelijerstva. Naime, strateški cilj vlasnika... MK Group planira investicije od oko 20 miliona evra u svoje hotele u Hrvatskoj i Sloveniji

MK Group je u pregovorima sa međunarodnom hotelskom grupacijom, jednim od vodećih globalnih operatera u segmentu luksuznog i premium hotelijerstva. Naime, strateški cilj vlasnika hotela jeste unapređenje i dalji razvoj hotelskog portfolija MK Group u Sloveniji i Hrvatskoj, navodi se u saopštenju.

U okviru svoje nove razvojne faze, MK Group planira investicije u vrednosti od oko 20 miliona evra u unapređenje oba hotela – u Sloveniji i Hrvatskoj. Planirana ulaganja usmerena su na podizanje kvaliteta infrastrukture, sadržaja i ukupnog iskustva za goste.

Navodi se da MK Group dodatno potvrđuje svoju dugoročnu posvećenost razvoju hotelskih projekata koji imaju širi značaj od samog poslovnog rezultata. Reč je o strateškom pristupu koji u fokus stavlja kvalitet destinacije. Ambicija MK Group nije samo da prati globalne trendove u luksuznom turizmu, već da ih promišljeno integriše u lokalni kontekst, stvarajući nove standarde za region.

Poseban fokus vlasnika u daljem periodu odnosi se na razvoj ljudi i jačanje profesionalnih kapaciteta svih zaposlenih. S tim u vezi planiran je čitav set programa, obuka i treninga što se prepoznaje kao važna prilika za dalji profesionalni razvoj timova, razmenu znanja i uvođenje najboljih svetskih praksi. Ovakav pristup predstavlja osnovu za dalji rast i širenje radnih mesta, navode iz MK Group.

Razmatranje uvođenja novog međunarodnog hotelskog brenda deo je strateškog promišljanja MK Group o budućem pozicioniranju hotela, u skladu sa promenama na globalnom turističkom tržištu i rastućim očekivanjima gostiju.

MK Group će o daljem toku pregovora i eventualnim narednim koracima blagovremeno i transparentno informisati javnost, u skladu sa dinamikom procesa i tržišnim standardima.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.