predstavilo se više od 1.800 izlagača iz skoro 60 zemalja

Na sajmu robnih marki PLMA u Čikagu 12 srpskih kompanija

InovacijePreduzetnikSrbijaSvet

20.11.2024 13:57 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Na sajmu robnih marki PLMA u Čikagu 12 srpskih kompanija Na sajmu robnih marki PLMA u Čikagu 12 srpskih kompanija
Na Međunarodnom sajmu robnih marki PLMA u Čikagu, koji je ove godine okupio više od 1.800 izlagača iz skoro 60 zemalja, 12 srpskih kompanija... Na sajmu robnih marki PLMA u Čikagu 12 srpskih kompanija

Na Međunarodnom sajmu robnih marki PLMA u Čikagu, koji je ove godine okupio više od 1.800 izlagača iz skoro 60 zemalja, 12 srpskih kompanija predstavilo je svoj bogat asortiman proizvoda.

Sajam, održan od 17. do 19. novembra, bio je prilika za jačanje pozicije srpskih brendova na zahtevnom američkom tržištu, saopštila je Privredna komora Srbije.

Široka ponuda srpskih prehrambenih proizvoda, od smrznutog voća, preko džemova, voćnih namaza i sokova, sušenog voća, instant nudli i supa, rakije, konditorskih proizvoda, hrane za kućne ljubimce, proizvodi od tartufa, privukli su veliki broj posetilaca, poslovnih partnera, kao i predstavnika trgovinskih lanaca.

„Imali smo intenzivne sastanke sa distributerima, trgovcima na malo i veliko, pre svega iz maloprodajnih lanaca, prodavcima specijalizovane robe, predstavnicima online trgovine, uvoznicima, konsultantima, stručnjacima za pakovanje i dizajn iz Severne Amerike i celoga sveta”, navodi”, navodi Zorana Delić iz Centra za organizaciju sajmova, manifestacija i događaja Privredne komore Srbije (PKS).

Foto: Miloš Đošić/Biznis.rs

Na nacionalnom paviljonu Srbije predstavile su se kompanije „Master Fruits“, Beograd, „ITN Group“, Beograd, „Agranela“, Valjevo, „Cold Pressok“, Beograd, „CG Foods Europe“, Ruma, „Mambikom Agrar“, Beograd, „AS Group“, Brus, „Agropartner“, Lučani, „Tartufi SR“, Beograd, „M Pet“, Beograd, „BMN Malinas“, Arilje, i „JAFFA“ Crvenka.

Zajedno sa autentičnim međunarodnim proizvodima, na sajmu su predstavljene različite kategorije proizvoda, uključujući vino i žestoka pića, gotovi prehrambeni proizvodi, pića na biljnoj bazi, sveži, smrznuti i rashlađeni proizvodi, organska hrana, kućna hemija i kozmetika, proizvodi za kućne ljubimce, proizvodi za domaćinstvo, farmaceutski proizvodi, vitamini i suplementi, papir i plastika.

Sajam je otvoren radnim doručkom za sve izlagače uz predavanje Dejva Rinalda (Dave Rinaldo) predsednika maloprodajnog lanca ALDI, sa posebnim osvrtom na teme kako trgovci i proizvođači mogu da utiču na značajan razvoj privatnih robnih marki.

Veoma popularan deo izložbenog prostora na sajmu PLMA je Idea Supermarket na kome se predstavljaju najnoviji trendovi i inovacije, odabrani od strane stručnog žirija koji čine i predstavnici trgovinskih lanaca u SAD. U okviru ovog izložbenog prostora našli su se i proizvodi srpske kompanije JAFFA, kao najnoviji inovativni proizvod u grupi slanih grickalica (Mr. Nuts).

Na sajmu su se predstavili izlagači iz  prehrambenog i neprehrambenog sektora, iz Evrope, Južne Amerike i Azije.

Sajam robnih marki predstavlja najveći događaj koji se bavi promocijom brendova u Severnoj Americi i održava se svake godine u Kongresnom centru Donald E. Stephens u Čikagu. Ovogodišnja manifestacija održana je pod sloganom „The store brands phenomenon”. 

Udruženje privatnih proizvođača robnih marki (PLMA) je neprofitna organizacija osnovana 1979. za promociju brendova prodavnica. To je jedina trgovinska grupa te vrste, koja predstavlja 4.000 kompanija članica u više od 75 zemalja. Organizuju dva sajma godišnje PLMA u Čikagu i Amsterdamu.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.