Nelt Grupa očekuje prihod od 1,5 milijardi evra – Realizovano više od 30 miliona evra investicija
InvesticijePoslovanjeSrbijaSvet
27.11.2025 12:35 Autor: Marko Andrejić 0

Nelt Grupa u 2025. godini projektuje prihod od 1,5 milijarde evra, što je rast od devet odsto u odnosu na 2024. godinu.
U okviru strateškog ciklusa „Uspon 2030“, od ukupno planiranih 400 miliona evra investicija, više od 30 miliona evra je već investirano u logističku infrastrukturu, proizvodnju i digitalizaciju, saopšteno je danas na godišnjoj konferenciji za medije Nelt Grupe.
Predstavnicima medija obratili su se Darko Lukić, generalni direktor Nelt Grupe, Nenad Miščević, potpredsednik za tržište Srbije, Goran Cerovina, potpredsednik za Adria tržište, Sonja Todorova, potpredsednica za poslovanje Neltovih brendova, i Bojana Mucić, izvršna direktorka ljudskih resursa Nelt Grupe.
„Uprkos eksternim izazovima, na nivou Grupe ostvarili smo konsolidovani rast prihoda od devet procenata u odnosu na 2024. U skladu sa strategijom ‘Uspon 2030’ posvećeni smo našoj viziji i misiji – da kreiramo efikasni i održiv ekosistem koji povezuje ljude i brendove kroz izvrsnost u logistici, pouydano upravljanje logistikom i ekspertizu u upravljanju brendovima“, istakao je Darko Lukić, generalni direktor Nelt Grupe.
Prema rangiranju SeeNews-a, Nelt Srbija je ponovo uvrštena na listu SEE TOP 100 najvećih kompanija u regionu.

Investicije u infrastrukturu i digitalizaciju
U okviru strategije „Uspon 2030“ realizovano je oko 30 miliona evra investicija u proširenje i modernizaciju skladišne i logističke infrastrukture, proširenje proizvodnih kapaciteta i digitalnu transformaciju ključnih procesa.
U segmentu ulaganja najznačajnije su investicije u digitalne zdravstveno-bezbednosne servise, koji su potpuno digitalizovali zdravstveni sistem i bezbednost zaposlenih, kao i u Zambiji započeta izgradnja novog poslovno-distributivnog centra.
U Baby Food Factory instalirane su nove proizvodne linije, što omogućava povećanje kapaciteta i razvoj proizvodnje.
Sve poslovne jedinice beleže rast prihoda – Nelt Srbija sedam odsto, na više od milijardu evra, Nelt Adria (tržišta Ex-YU, Albanija, Rumunija) 16 odsto, na više od 400 miliona evra, i Nelt Afrika rast prihoda od 11 odsto, na 60 miliona evra.
Rezultat je ostvaren zahvaljujući jačanju portfolija, novim principaima i logističkim partnerima, među kojima su JTI (Albanija), Beiersdorf (Zambija), Mondelez (Angola), Revlon (Srbija), Bambi (Severna Makedonija) i drugi.
Pročitajte još:
Liderstvo brendova u ključnim kategorijama
Kompanije Baby Food Factory, Neoplanta i Chips Way zabeležile su kumulativni rast prihoda od sedam odsto u odnosu na prošlu godinu, kao i rast tržišnog učešća, čime su dodatno učvrstili liderske pozicije u kategorijama u kojima posluju.
Inovacije u portfoliju, investicije u tehnologiju i snažno upravljanje brendovima ostaju strateški oslonci razvoja Nelt Grupe, uz proširenje brendova i kategorija.
Šest miliona evra u povećanje zarada
Nelt Grupa je u 2025. godini izdvojila šest miliona evra za povećanje zarada, 1,5 miliona evra za benefite za zaposlene, dok je više od 5.500 ljudi posvećeno razvoju liderstva i unapređenju kompetencija.
Kroz inovativne digitalne platforme kao što su SAP SuccessFactors i InfoNelt, zaposlenima je omogućen jednostavniji pristup informacijama, efikasniji procesi i brža interna komunikacija kako bi se posvetili učinku i motivaciji radnika.















Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.