Optičarska delatnost – spoj potrebe i modnog izraza
11.12.2025 13:13 Autor: Mirjana Vasić Adžić 1

Već odavno naočare sa dioptrijom nisu samo sredstvo za korigovanje vida, već i modni detalj, ukras na licu, spoj medicinskog pomagala i estetskog izraza svakog pojedinca.
Prema podacima Svetske zdravstvene organizacije (WHO), više od 1,25 milijardi ljudi širom sveta ima problema sa vidom koji zahtevaju korektivne naočare. Broj ljudi kojima su potrebne naočare sa dioptrijom povećava se, a savremeni način života i dugotrajno gledanje u ekran dodatno opterećuju vid.
Sve ove činjenice čine optičarsku delatnost neophodnom, ali bez posvećenosti klijentima i kvalitetne ponude, nemoguće je opstati na veoma zasićenom tržištu.
Sagovornica za Biznis.rs bila je Dušanka Milenković, vlasnica optičarske radnje Optiland, koja se nakon 20 godina radnog staža u Optici Beograd odvažila da postane preduzetnica. U tržnom centru Piramida više od deset godina uspešno vodi optičarsku radnju Optiland. Prema njenim rečima, uspeh duguje poverenju klijenata i lepom odnosu koji ima sa njima.
„Naš najveći uspeh je što smo izgradili još jaču mrežu lojalnosti potrošača, stvorenu na uzajamnom verovanju i poštovanju“, kaže Milenković.
U vremenu kada poskupljenja pogađaju gotovo sve sektore, Optilandse trudi da zadrži kvalitet usluge.
„Nije bilo lako pronaći balans, ali smo se potrudili da cene podignemo samo onoliko koliko moramo, a da kvalitet usluge bude isti ili još bolji“, objašnjava ona.
Najveći izazov, dodaje, predstavljaju poskupljenja sirovina i uslova za rad.
„Za sada držimo stvari pod kontrolom i potrošači to ne osećaju u tolikoj meri“, naglašava Milenković.
Takođe, od samog početka Optiland je usmeren na zadovoljstvo klijenata i prijatnu atmosferu.
„Prvenstveno među nama u kolektivu, a tako i sa klijentima. Emocionalni marketing ima ključnu ulogu u našem poslovanju“, ističe vlasnica.
Iako trenutno posluju kroz jednu radnju, cilj je da ponuda bude raznovrsna i dostupna.
Pročitajte još:
„Trudimo se da obezbedimo što raznolikiji sadržaj za naše klijente, da uvek idemo u korak sa najnovijom modom, ali po pristupačnim cenama“, kaže Milenković.
Prema njenim rečima, u ovom poslu ima dovoljno prostora za svakoga.
„Svako ima svoju ciljnu grupu. Mi se trudimo da budemo fokusirani na naš rad i poboljšanje kvaliteta usluge koju pružamo“, kaže Dušanka Milenković za kraj.















bajroslastičar
11.12.2025 #1 AuthorNajbolji način da se zadrži klijenta u svakom slučaju je kvalitet i cena