Poreska uprava modernizuje komunikaciju sa građanima
6.8.2025 13:08 Autor: Redakcija Biznis.rs 0



Kontakt centar Poreske uprave predstavlja pouzdan oslonac poreskim obveznicima, pružajući im komfor da bilo kada i sa bilo kog mesta putem telefona i elektronske pošte dobiju informacije u vezi sa primenom poreskih propisa, o stanju na računima javnih prihoda, informacije o uslovima i načinu korišćenja elektronskih usluga Poreske uprave, kao i servisne informacije o radu Uprave.
U cilju unapređenja kvaliteta usluga i olakšavanja komunikacije sa korisnicima uvedena je nova usluga – zakazivanje poziva, piše u saopštenju Poreske uprave.
Ova usluga funkcioniše preko govornog automata i aktiviraće se u momentu povećanog obima poziva, odnosno kada sistem utvrdi da će vreme čekanja na javljanje agenta kontakt centra biti duže od šest minuta. U opisanoj situaciji govorni automat će ponuditi poreskom obvezniku mogućnost zakazivanja poziva. Nakon prijema zahteva, agenti kontakt centra će kontaktirati poreskog obveznika u najkraćem mogućem roku kako bi pružili potrebnu podršku i odgovorili na pitanja.
Ovaj sistem omogućava ravnomerniju raspodelu poziva i smanjuje vreme čekanja za korisnike.
Usluge kontakt centra pružaju se radnim danima u periodu od osam do 18 časova, a poreski obveznici mogu kontaktirati centar na brojeve telefona 011/6969-069 i 0700/700-007, kao i putem kontakt forme Postavite pitanje na internet prezentaciji Poreske uprave.
Pročitajte još:
Poreska uprava Republike Srbije, kroz stalno unapređenje svojih usluga, ostaje posvećena pružanju podrške poreskim obveznicima.
Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.