Raspisan tender za izvođače, rok do 31. januara

Poslednjih 900 metara puta Batočina – Kragujevac do auto-puta se širi u četiri trake

BiznisInfrastrukturaSrbija

31.12.2024 08:15 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

Poslednjih 900 metara puta Batočina – Kragujevac do auto-puta se širi u četiri trake Poslednjih 900 metara puta Batočina – Kragujevac do auto-puta se širi u četiri trake
JP Putevi Srbije raspisali su tender za izvođenje radova na izgradnji nove petlje Batočina sa naplatnom stanicom, procenjene vrednosti dve milijarde dinara. Kako je... Poslednjih 900 metara puta Batočina – Kragujevac do auto-puta se širi u četiri trake

JP Putevi Srbije raspisali su tender za izvođenje radova na izgradnji nove petlje Batočina sa naplatnom stanicom, procenjene vrednosti dve milijarde dinara.

Kako je navedeno u tenderu koji je otvoren do 31. januara, ponuđač je u obavezi da izradi projekat za građevinsku dozvolu, projekat za izvođenje i projekat izvedenog objekta, kao i da izvede radove na izgradnji petlje Batočina, objavila je eKapija.

Predmet javne nabavke je rekonstrukcija postojećeg državnog puta Batočina – Kragujevac sa rekonstrukcijom denivelisanog ukrštaja Batočina sa naplatom putarine, rekonstrukcija državnog puta Velika Plana – Jagodina i izgradnja servisnih saobraćajnica.

Radovi će obuhvatiti izgradnju tri nadvožnjaka: preko magistralne pruge na državnom putu Kragujevac – Batočina, preko magistralne pruge i preko auto-puta E-75 (Beograd – Niš).

Rekonstrukcija postojećeg državnog puta Batočina – Kragujevac podrazumeva proširenje kolovoza sa dve na četiri saobraćajne trake i razdelnim pojasom između njih širine tri metra.

Dužina rekonstrukcije državnog puta iznosi 893,5 metara preostalih do autoputa) i rekonstrukciju naplatne rampe „Batočina“, koja se, kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji, ogleda u promeni lokacije i objedinjavanju naplatnih mesta, rekonsutrukciji dva „kraka“ puta, kao i rekonstrukciji priključka na put Velka Plana – Jagodina.

U okviru naplatne stanice predviđen je kompleks objekata za naplatu putarine. Projektovano je jedno veliko ostrvo za upravni objekat i osam razdelnih ostrva za isto toliko naplatnih kabina, odnosno devet kanala za prolaz putničkih i teretnih vozila i jedna traka za prolaz vangabaritnih vozila u zaleđu upravnog objekta.

Kada je reč o rekonstrukciji državnog puta Velika Plana – Jagodina, predviđa se izgradnja dva kružna toka kojim bi se ovaj državni put povezivao sa državnim putem Batočina – Kragujevac, piše eKapija.

  • General

    1.1.2025 #1 Author

    Nije loše, samo Kragujevac to nije zaslužio. Četvrti grad po veličini u Srbiji jedini od većih neće imati direktnu vezu sa auto putem. Ovo što je do sada urađeno nije auto put. Neki to zovu brza saobraćajnica. I to bi bilo dobro da od Kragujevca do izlaza na auto put nema 2 kružna toka. Šta je to Kragujevac pogrešno uradio. Nemojte ga potcenjivati sve revolucije su počinjale iz Kragujevca.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.