Poslednjih 900 metara puta Batočina – Kragujevac do auto-puta se širi u četiri trake
31.12.2024 08:15 Autor: Redakcija Biznis.rs 1
JP Putevi Srbije raspisali su tender za izvođenje radova na izgradnji nove petlje Batočina sa naplatnom stanicom, procenjene vrednosti dve milijarde dinara.
Kako je navedeno u tenderu koji je otvoren do 31. januara, ponuđač je u obavezi da izradi projekat za građevinsku dozvolu, projekat za izvođenje i projekat izvedenog objekta, kao i da izvede radove na izgradnji petlje Batočina, objavila je eKapija.
Predmet javne nabavke je rekonstrukcija postojećeg državnog puta Batočina – Kragujevac sa rekonstrukcijom denivelisanog ukrštaja Batočina sa naplatom putarine, rekonstrukcija državnog puta Velika Plana – Jagodina i izgradnja servisnih saobraćajnica.
Radovi će obuhvatiti izgradnju tri nadvožnjaka: preko magistralne pruge na državnom putu Kragujevac – Batočina, preko magistralne pruge i preko auto-puta E-75 (Beograd – Niš).
Rekonstrukcija postojećeg državnog puta Batočina – Kragujevac podrazumeva proširenje kolovoza sa dve na četiri saobraćajne trake i razdelnim pojasom između njih širine tri metra.
Dužina rekonstrukcije državnog puta iznosi 893,5 metara preostalih do autoputa) i rekonstrukciju naplatne rampe „Batočina“, koja se, kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji, ogleda u promeni lokacije i objedinjavanju naplatnih mesta, rekonsutrukciji dva „kraka“ puta, kao i rekonstrukciji priključka na put Velka Plana – Jagodina.
U okviru naplatne stanice predviđen je kompleks objekata za naplatu putarine. Projektovano je jedno veliko ostrvo za upravni objekat i osam razdelnih ostrva za isto toliko naplatnih kabina, odnosno devet kanala za prolaz putničkih i teretnih vozila i jedna traka za prolaz vangabaritnih vozila u zaleđu upravnog objekta.
Pročitajte još:
Kada je reč o rekonstrukciji državnog puta Velika Plana – Jagodina, predviđa se izgradnja dva kružna toka kojim bi se ovaj državni put povezivao sa državnim putem Batočina – Kragujevac, piše eKapija.
General
1.1.2025 #1 AuthorNije loše, samo Kragujevac to nije zaslužio. Četvrti grad po veličini u Srbiji jedini od većih neće imati direktnu vezu sa auto putem. Ovo što je do sada urađeno nije auto put. Neki to zovu brza saobraćajnica. I to bi bilo dobro da od Kragujevca do izlaza na auto put nema 2 kružna toka. Šta je to Kragujevac pogrešno uradio. Nemojte ga potcenjivati sve revolucije su počinjale iz Kragujevca.