razmenjena znanja i iskustva u industriji digitalne trgovine

Regionalna konferencija Xperience24 okupila više od 600 učesnika i 200 kompanija

SrbijaU fokusu

19.10.2024 09:16 Autor: Redakcija Biznis.rs 4

Regionalna konferencija Xperience24 okupila više od 600 učesnika i 200 kompanija Regionalna konferencija Xperience24 okupila više od 600 učesnika i 200 kompanija
Xperience24, regionalna konferencija posvećena digitalnoj transformaciji i elektronskoj trgovini, održana je 15. oktobra u  Beogradu. Konferencija je okupila više od 600 učesnika, 200 kompanija,... Regionalna konferencija Xperience24 okupila više od 600 učesnika i 200 kompanija

Xperience24, regionalna konferencija posvećena digitalnoj transformaciji i elektronskoj trgovini, održana je 15. oktobra u  Beogradu. Konferencija je okupila više od 600 učesnika, 200 kompanija, i 50 govornika, čime je postavila novi standard u industriji digitalne trgovine u regionu.

Konferenciju je otvorio Tomislav Momirović, ministar unutrašnje i spoljne trgovine. Uvodna obraćanja su imali i Ljiljana Ahmetović, predsednica Ecommerce Asocijacije Srbije (ECS), i ambasadorka Nemačke, Anke Konrad, čime su dodatno istaknuti međunarodni značaj i podrška konferenciji.

Među glavnim predavačima bili su Noa Heršman (Noah Herschman) iz Microsofta, sa predavanjem o trendovima u e-commerce industriji i mogućnostima globalne ekspanzije, zatim Joško Mrndže iz kompanije Google, koji je govorio o veštačkoj inteligenciji i njenoj široj upotrebi u različitim industrijama, i Kostantin Kostadinov iz Rakuten Vibera, sa izlaganjem o transformaciji komunikacije kroz digitalne alate i aplikacije.

Norbert Madar iz PwC govorio je o tržišnim trendovima i prilikama za rast e-commerce-a u zemljama Centralne i Istočne Evrope.

Foto: Ecommerce Asocijacija Srbije

U drugom delu konferencije sadržaj se podelio na tri paralelne sale, omogućavajući učesnicima da biraju između raznovrsnih panel diskusija i korisnih predavanja prilagođenih njihovim interesovanjima. Na taj način, učesnici su imali priliku da prodube svoja znanja i razmenjuju iskustva sa liderima iz industrije.

U okviru EXPO dela konferencije, posetioci su mogli da se upoznaju sa najnovijim tehnologijama i uslugama koje su predstavili brojni izlagači, popunivši sve dostupne prostore sa inovativnim rešenjima.

Prvo izdanje Xperience24 konferencije pokazalo je da je ovaj događaj ključna platforma za okupljanje stručnjaka iz digitalne industrije, pružajući priliku za unapređenje znanja i kreiranje poslovnih prilika u digitalnoj eri.  

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.