na 99,81 odsto odgovoreno u roku od dva dana

RGZ odgovorio na skoro 190.000 pitanja građana u periodu od januara 2023. do avgusta 2024.

BiznisSrbija

20.9.2024 16:43 Autor: Redakcija Biznis.rs 7

RGZ odgovorio na skoro 190.000 pitanja građana u periodu od januara 2023. do avgusta 2024. RGZ odgovorio na skoro 190.000 pitanja građana u periodu od januara 2023. do avgusta 2024.
Republički geodetski zavod (RGZ) saopštio je danas da je, od 1. januara 2023. do 28. avgusta ove godine, stiglo 189.741 pitanje građana Info centru... RGZ odgovorio na skoro 190.000 pitanja građana u periodu od januara 2023. do avgusta 2024.

Republički geodetski zavod (RGZ) saopštio je danas da je, od 1. januara 2023. do 28. avgusta ove godine, stiglo 189.741 pitanje građana Info centru RGZ-a, od kojih je odgovoreno u roku od dva dana na 99,81 odsto, odnosno na 189.387 pitanja.

U RGZ-u smatraju da taj rezultat „potvrđuje posvećenost unapređenju efikasnosti i transparentnosti u radu sa građanima u svih 170 Službi za katastar nepokretnosti“.

Podsećaju na svom sajtu, da aplikacija ePrimedbe omogućava građanima direktnu komunikaciju sa RGZ-om bez potrebe za odlaskom na šaltere, što, ističu, ubrzava obradu zahteva i smanjuje birokratske procedure, ali i olakšava pristup informacijama i povećava poverenje u rad javnih institucija.

„Konstantni napadi upućeni na račun RGZ-a ne oslanjaju se na konkretne podatke i činjenice, već na proizvoljne i neutemeljene tvrdnje“, naveli su iz te institucije navodeći da modernizaciju i poboljšanje usluga dokazuju rezultati.

  • Ljubiša

    22.9.2024 #1 Author

    A šta je odgovorio RGZ?

    Uglavnom predmet je u obradi…ili postoje prehodni zahtevi!!!

    Kao da mi i pre obraćanja nismo znali da je predmet u obradi i da ima prethodnih zahteva… ovo su javne informacije koje su dostupne i za to nije potrebno obraćati se RGZ.
    Svakako, dva najčešća odgovora RGZ su gore spomenuta. I da li je ovo dobra informacija da bi se RGZ pohvalio kako nešto radi? Naravno da nije, ovakvim obmanama stvaraju privid da nešto rade, a građani po nekoliko godina čekaju da RGZ obradi jednostavne predmete.
    Sramota!!!

    Odgovori

  • REA

    22.9.2024 #2 Author

    Nije to nikakva brojka…

    Odgovori

  • gagica

    22.9.2024 #3 Author

    Bravo

    Odgovori

  • VALE

    22.9.2024 #4 Author

    Kao I svuda, neko je zadovoljan, a neko nije. Vazan je prosek, kao I uvek

    Odgovori

  • Brana

    22.9.2024 #5 Author

    Izuzetno efikasni

    Odgovori

  • ZOI

    22.9.2024 #6 Author

    Ne verujem da je tako

    Odgovori

  • Faith

    22.9.2024 #7 Author

    Lep napredak, moramo ici u skladu sa tehnologijom

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.