RGZ odgovorio na skoro 190.000 pitanja građana u periodu od januara 2023. do avgusta 2024.
20.9.2024 16:43 Autor: Redakcija Biznis.rs 7
Republički geodetski zavod (RGZ) saopštio je danas da je, od 1. januara 2023. do 28. avgusta ove godine, stiglo 189.741 pitanje građana Info centru RGZ-a, od kojih je odgovoreno u roku od dva dana na 99,81 odsto, odnosno na 189.387 pitanja.
U RGZ-u smatraju da taj rezultat „potvrđuje posvećenost unapređenju efikasnosti i transparentnosti u radu sa građanima u svih 170 Službi za katastar nepokretnosti“.
Podsećaju na svom sajtu, da aplikacija ePrimedbe omogućava građanima direktnu komunikaciju sa RGZ-om bez potrebe za odlaskom na šaltere, što, ističu, ubrzava obradu zahteva i smanjuje birokratske procedure, ali i olakšava pristup informacijama i povećava poverenje u rad javnih institucija.
„Konstantni napadi upućeni na račun RGZ-a ne oslanjaju se na konkretne podatke i činjenice, već na proizvoljne i neutemeljene tvrdnje“, naveli su iz te institucije navodeći da modernizaciju i poboljšanje usluga dokazuju rezultati.
Ljubiša
22.9.2024 #1 AuthorA šta je odgovorio RGZ?
Uglavnom predmet je u obradi…ili postoje prehodni zahtevi!!!
Kao da mi i pre obraćanja nismo znali da je predmet u obradi i da ima prethodnih zahteva… ovo su javne informacije koje su dostupne i za to nije potrebno obraćati se RGZ.
Svakako, dva najčešća odgovora RGZ su gore spomenuta. I da li je ovo dobra informacija da bi se RGZ pohvalio kako nešto radi? Naravno da nije, ovakvim obmanama stvaraju privid da nešto rade, a građani po nekoliko godina čekaju da RGZ obradi jednostavne predmete.
Sramota!!!
REA
22.9.2024 #2 AuthorNije to nikakva brojka…
gagica
22.9.2024 #3 AuthorBravo
VALE
22.9.2024 #4 AuthorKao I svuda, neko je zadovoljan, a neko nije. Vazan je prosek, kao I uvek
Brana
22.9.2024 #5 AuthorIzuzetno efikasni
ZOI
22.9.2024 #6 AuthorNe verujem da je tako
Faith
22.9.2024 #7 AuthorLep napredak, moramo ici u skladu sa tehnologijom