Srpske kompanije četvrti put na Sajmu robnih marki PLMA u Čikagu
18.11.2025 10:59 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Privredna komora Srbije (PKS) saopštila je danas da su se srpske ompanije i ove godine predstavile na Sajmu robnih marki PLMA u Čikagu, koja okuplja više od 1.800 izlagača iz skoro 60 država i oko 5.000 profesionalnih posetilaca iz sektora maloprodaje, uvoza, distribucije i elektronske trgovine.
Na najvećem severnoameričkom sajmu privatnih robnih marki PLMA Chicago, koji se zatvara danas, kompanije iz Srbije su se četvrti put predstavile u organizaciji PKS i Razvojne agencije Srbije, navedeno je u saopštenju.
Na nacionalnom paviljonu Srbije svoju ponudu promovišu kompanije iz Beograda Cold Pressok, Mambikom Agrar, M Pet, Packom International i TM Culinary Solutions, kao i Agranela iz Valjeva, Agropartner iz Lučana, Budimka iz Požege, MTM Sirela iz Preljine i Laki iz Arilja.
Kako je navedeno, raznovrsna ponuda obuhvata smrznuto i sušeno voće, džemove, namaze, sokove, hranu za kućne ljubimce, vitaminske bombone i suplemente, supe i gotove obroke razvijene po specifikaciji kupaca, kao i profesionalna rešenja za prehrambenu industriju, prenela je Beta.
Iz PKS su istakli da učešće na ovom sajmu predstavlja značajan korak u jačanju pozicije srpskih kompanija u globalnoj industriji privatnih marki.
„Za domaće proizvođače PLMA Čikago je jedna od najvažnijih platformi za uspostavljanje kontakata sa vodećim lancima u Severnoj Americi i šire, što doprinosi rastu izvoza, širenju poslovanja i pozicioniranju Srbije kao pouzdanog partnera u ovoj industriji“, istakla je predstavnica PKS Zorana Delić.
Podsetila je da se dan uoči početka sajma održavaju tematski seminari posvećeni inovacijama, razvoju i razlikovanju privatnih marki, kao i razumevanju savremenog potrošača.
Sajam tradicionalno počinje radnim doručkom uz predavanje vodećih predstavnika maloprodajnih lanaca.
Tokom trodnevne manifestacije srpske kompanije zakazale su veliki broj sastanaka sa maloprodajnim lancima, uvoznicima, specijalizovanim prodavnicama, distributerima i stručnjacima za pakovanje i dizajn iz Severne Amerike i celog sveta.
Pročitajte još:
Ove interakcije, kako su ukazali iz PKS, otvaraju nove mogućnosti za partnerstva, plasman proizvoda i dugoročno pozicioniranje srpskih brendova na zahtevnom tržištu SAD.
PLMA, Udruženje privatnih proizvođača robnih marki, osnovano je 1979. godine, a trenutno okuplja više od 4.000 kompanija iz više od 75 zemalja. Organizuje dva najveća svetska sajma privatnih marki, u Čikagu i Amsterdamu, koji su danas centralna tačka za sve koji žele da prate i kreiraju trendove u ovoj industriji, saopštila je PKS.















Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.