Srpske kompanije učestvovale na najvećem sajmu kozmetike u Istanbulu
8.10.2024 15:03 Autor: Redakcija Biznis.rs 6
Privredna komora Srbije (PKS), u okviru Evropske mreže preduzetništva (EEN), organizovala je učešće srpskih firmi na sajmu „Beauty Istanbul“ u Turskoj.
Kompanije „Dermamedica“, „Inoderma“ i „Amelles“ aktivno su učestvovale na B2B sastancima, dok su „DCP Hemigal“ i „Biogardenia“ svoje sastanke održale online, prenela je PKS.
U Istanbulu je od 2. do 4. oktobra održan prestižni sajam kozmetike „Beauty Istanbul“, jedan od najvećih globalnih događaja u industriji lepote i nege. Sa više od 1.100 izlagača iz 62 zemlje i posetama iz 169 zemalja, ovaj sajam predstavlja najznačajniji događaj u svetu kozmetike koji okuplja vodeće svetske kompanije i stručnjake.
„Učešće na sastancima pružilo je srpskim preduzećima izvanrednu priliku da direktno razgovaraju sa potencijalnim poslovnim partnerima, distributerima i kupcima iz celog sveta, omogućavajući širenje njihovog poslovanja na nova tržišta“, izjavila je Marija Kovačević iz PKS.
Osim poslovnih sastanaka, dodaje, sajam je bio mesto za razmenu inovacija, trendova i najnovijih tehnologija koje oblikuju industriju lepote. Firme su imale priliku da prikažu svoje proizvode i inovacije na jedinstven način, što je dodatno povećalo vidljivost i konkurentnost njihovih brendova na međunarodnoj sceni.
„Poseta sajmu Beauty Istanbul je značajna pre svega zbog informisanja o trenutnoj ponudi i aktuelnostima na Istoku. Održali smo niz sastanaka od kojih smo sa tri kompanije u kontaktu vezano za saradnju između naših tržišta“, istakla je Tamara Lužajić iz kompanije Dermamedica.
Nacionalni propisi u oblasti kozmetičkih proizvoda, koji su usklađeni sa regulativama Evropske unije, obezbeđuju da srpski proizvođači zadovoljavaju visoke standarde kvaliteta, što prepoznaju i inostrani partneri.
Interesantno je istaći da je proizvodnja krema, emulzija, losiona, gelova i ulja za kožu, najzastupljenija u asortimanu srpskih proizvođača, sa učešćem od 40 odsto u ukupnom izvozu kozmetičkih proizvoda.
Ukupan izvoz ove industrije u prošloj godini dostigao je vrednost od 95,7 miliona dolara, dok se 60 odsto tog izvoza plasiralo u zemlje regiona.
„Prilikom posete sajmu Beauty Istanbul 2024, održali smo niz B2B sastanaka sa uvoznicima iz Francuske, Indije, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Indonezije i drugima. Predstavili smo Amelles kozmetičke proizvode i otvorili mogućnost za međunarodnu ekspanziju. Poseban fokus je bio na inovativnim proizvodima, poput kreme za sunčanje Vidλ, kreiranih u saradnji sa dr Miljanom Mirković iz Instituta „Vinča“, a u okviru projekta ‘EU za zelenu agendu u Srbiji’, koji sprovodi UNDP”, istakla je Aleksandra Rašović, generalni direktor AMELLES.
Pročitajte još:
Srpska delegacija posetila je Privrednu komoru Istanbula, što je dodatno ojačalo veze između privrednika Srbije i Turske.
Učestvovanje na „Beauty Istanbul“ sajmu predstavlja značajan korak za domaće kompanije u njihovom nastojanju da se afirmišu na globalnom tržištu i nastave sa inovacijama i proizvodnjom vrhunskih kozmetičkih proizvoda.
meli77
8.10.2024 #1 AuthorLepo je što Srbija ima kozmetiku, koju je EU priznala
SHALIMAR
8.10.2024 #2 AuthorZnacajam korak za Srbiju sto se plasiranja ponude tice u kozmetici..
NATALY
8.10.2024 #3 AuthorBravo
STEPA
9.10.2024 #4 AuthorBravo za sve kompanije koje su učestvovale
ZELJKA
9.10.2024 #5 AuthorMi imamo odlicnu proizvodnju kozmetike.
PIKSI
19.10.2024 #6 AuthorOdlicno bravo za sve ucesnike