U Srbiji kineska platforma dostupna od 2024. godine

Temu i Pošta Srbije najavili strateško partnerstvo

Srbija

6.2.2025 16:11 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Temu i Pošta Srbije najavili strateško partnerstvo Temu i Pošta Srbije najavili strateško partnerstvo
Globalna online platforma Temu najavila je danas u saopštenju strateško partnerstvo sa Poštom Srbije u cilju poboljšanja usluga dostave za kupce u zemlji. Kako... Temu i Pošta Srbije najavili strateško partnerstvo

Globalna online platforma Temu najavila je danas u saopštenju strateško partnerstvo sa Poštom Srbije u cilju poboljšanja usluga dostave za kupce u zemlji.

Kako su ocenili iz te globalne maloprodajne platforme, partnerstvo kombinuje Temuov inovativni poslovni pristup sa dokazanim infrastrukturnim i logističkim kapacitetima Pošte Srbije, kako bi se obezbedile brže, pouzdanije i efikasnije opcije isporuke.

Potrošači u Srbiji će, kako je Temu istakao u saopštenju, imati koristi od široke mreže dostave Pošte Srbije, pristupa praktičnim paketomatima i većeg broja lokalnih mesta za preuzimanje u poređenju sa komercijalnim kurirskim službama.

U okviru ovog partnerstva, potrošači mogu preuzimati svoje pakete u fleksibilnim terminima iz paketomata, kao i uz opcije kućne dostave i preuzimanja u obližnjim poštama.

„Ovo partnerstvo odražava Temu-ovu posvećenost prilagođavanju potrebama lokalnog tržišta i pružanju kupcima praktičnih i pristupačnih rešenja za kupovinu“, navodi se u saopštenju Temua koje citiraju domaći mediji.

„Misija Temu-a je da kvalitetne proizvode učini pristupačnim većem broju potrošača širom sveta. Sklapanjem partnerstva sa Poštom Srbije, nastojimo da obezbedimo vrhunsko korisničko iskustvo kroz pouzdane i efikasne usluge dostave“, citiran je neimenovani portparol kompanije Temu u saopštenju.

Od svog lansiranja u Srbiji u maju 2024. godine Temu je, kako navode, ponudio širok spektar proizvoda u preko 200 kategorija, od predmeta za domaćinstvo do elektronike.

Povezujući kupce direktno sa proizvođačima, Temu-ov model smanjuje troškove posrednika i marže, kao i neefikasnosti koje su obično prisutne u tradicionalnim maloprodajnim lancima snabdevanja.

Temu se od lansiranja u septembru 2022. proširio na 90 tržišta širom sveta, nudeći širok asortiman proizvoda po konkurentnim cenama i nalazi se, kako stoji u saopštenju, među najpopularnijim aplikacijama u 24 od oko 30 tržišta na kojima Apple objavljuje lokalizovane liste, uključujući SAD, Kanadu, Veliku Britaniju, Nemačku, Španiju i Australiju.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.