Ponuda brendova udvostručena u Stop shopu

U drugoj fazi projekta značajno proširen subotički šoping park

BiznisInfrastrukturaSrbija

26.11.2024 15:31 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

U drugoj fazi projekta značajno proširen subotički šoping park U drugoj fazi projekta značajno proširen subotički šoping park
Kompanija CPI Property Group prethodnog vikenda otvorila je drugu fazu šoping parka Stop Shop Subotica, čime je proširila kapacitet i ponudu ovog šoping parka.... U drugoj fazi projekta značajno proširen subotički šoping park

Kompanija CPI Property Group prethodnog vikenda otvorila je drugu fazu šoping parka Stop Shop Subotica, čime je proširila kapacitet i ponudu ovog šoping parka.

Proširenje, koje je ovaj šoping park učinilo gotovo duplo većim, donosi širok spektar novih sadržaja sa naglaskom na kvalitet, raznovrsnost i prilagođenost potrebama modernih kupaca.

Novi brendovi dodatno obogaćuju ponudu šoping parka, uključujući: Decathlon, Kengur, Maxi, ZaSpavanje, Smile is only 4 you, McDonald’s, Tehnomedia, Yettel, Lilly, Planet Bike i Galileo.

Takođe, uskoro im se pridružuju i Intersport i KFC, navodi se u saopštenju.

Vikend otvaranja privukao je veliku pažnju posetilaca zahvaljujući specijalnim popustima, poklonima i raznovrsnim zabavnim sadržajima.

Radnje su ponudile pogodnosti i poklone za kupce, dok su dodatne aktivnosti, poput aktivacija za sve uzraste i animacija za decu, omogućile lepo iskustvo za celu porodicu.

Tagovi
BIZNIS SRBIJA

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.