Kompanija za proizvodnju personalizovanih suplemenata zasnovanih na testovima

Švedski Zinzino počinje da posluje u Srbiji

SrbijaVesti

13.6.2024 08:47 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Švedski Zinzino počinje da posluje u Srbiji Švedski Zinzino počinje da posluje u Srbiji
Šveska kompanija Zinzino koja se bavi proizvodnjom personalizovanih prirodnih suplemenata zasnovanih na testovima i njihovom direktnom prodajom, objavila je da je počela da posluje... Švedski Zinzino počinje da posluje u Srbiji

Šveska kompanija Zinzino koja se bavi proizvodnjom personalizovanih prirodnih suplemenata zasnovanih na testovima i njihovom direktnom prodajom, objavila je da je počela da posluje u Srbiji.

Proizvodi Zinzina, među kojima su kućni testovi za proveru vitaminskog statusa organizma, različiti suplementi, ali i kozmetika, već su prisutni na našem tržištu preko nezavisnih partnera.

„Regioni Balkana i Jugoistočne Evrope predstavljaju strateški sledeći korak u planu kompanije da proširi svoju bazu klijenata na međunarodnom tržištu. Lansiranje će omogućiti Zinzinovim nezavisnim partnerima (distributerima) da nastave sa izgradnjom brenda lokalno i globalno”, objavila je kompanija.

Zinzino očekuje da će lansiranje brenda u Srbiji stimulisati rast prodaje i u zemljama u okruženju u regionu Balkana.

„Ovo je savršeno vreme da Zinzino uđe na dinamično i rastuće tržište koje služi kao kapija ka Balkanu”, rekao je Dag Berhajm Petersen (Dag Bergheim Pettersen), izvršni direktor Zinzina.

Kompanija je navela da je analiza ovdašnjeg tržišta pokazala da je direktna prodaja popularna među srpskim potrošačima, kao i među preduzetnicima koji traže dodatni prihod.

„Više od dve trećine stanovništva Srbije svakodnevno koristi društvene mreže. Društvena prodaja u kombinaciji sa Zinzino digitalnom kutijom alata stvara povoljne uslove da naši distributeri dođu do novih kupaca u Srbiji”, naveli su iz Zinzina.

Dodaju da je u Srbiji poslovanje prilagođeno implementacijom lokalnih platnih rešenja putem nove, dinamičke platforme za plaćanje. Korisnička podrška i druga podrška tržištu će se obavljati preko centrale u Geteborgu, u kombinaciji sa podrškom lokalnih konsultanata u Srbiji.

Sa lansiranjem brenda u Srbiji, Zinzino je aktivan na više od 100 tržišta, a plan švedske kompanije je da do 2025. godine dostigne milion kupaca, odnosno 20 miliona do 2035. godine.

Tagovi
SRBIJA VESTI

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.