Amerikanci na Sajber ponedeljak potrošili 13,3 milijarde dolara na online kupovinu
5.12.2024 09:45 Autor: Redakcija Biznis.rs 1



Amerikanci su na takozvani Sajber ponedeljak potrošili 13,3 milijarde dolara na online kupovinu, što je za 7,3 odsto više u odnosu na prethodnu godinu, pokazuju analitički podaci kompanije Adobe.
Građani Sjedinjenih Američkih Država su tokom kupovine na svakih 60 sekundi potrošili 15,8 miliona dolara, dodaje se u izveštaju, piše CNN prenosi Blic.
Kako se navodi, američki potrošači su tokom pet dana počev od praznika Dana zahvalnosti potrošili rekordnih 41,1 milijardi dolara pošto su ih privukli tradicionalni popusti i mogućnosti odloženog plaćanja.
Podaci kompanije Adobe predviđaju da će praznična potrošnja od 1. novembra do 31. decembra u SAD premašiti 240 milijardi dolara, što je za 8,4 odsto više u odnosu na prethodnu godinu.
Pročitajte još:
Kupovina Sajber ponedeljkom nije bila ograničena samo na Sjedinjene Američke Države.
Globalna prodaja tokom ovog dana je dostigla 49,7 milijardi dolara, što je za tri odsto više u odnosu na prethodnu godinu, saopštila je kompanije Salesforce.
MAJA
6.12.2024 #1 AuthorIma se, može se