Automobilska kompanija nastoji da poboljša efikasnost i učinak

Ford traži od zaposlenih da četiri dana nedeljno dolaze u kancelariju

AutomobiliSvet

26.6.2025 09:04 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Ford traži od zaposlenih da četiri dana nedeljno dolaze u kancelariju Ford traži od zaposlenih da četiri dana nedeljno dolaze u kancelariju
Kompanija Ford Motor uvodi novo pravilo koje podrazumeva da većina njenih zaposlenih sa fiksnom platom dolazi u kancelariju četiri dana nedeljno, što predstavlja najnoviji... Ford traži od zaposlenih da četiri dana nedeljno dolaze u kancelariju

Kompanija Ford Motor uvodi novo pravilo koje podrazumeva da većina njenih zaposlenih sa fiksnom platom dolazi u kancelariju četiri dana nedeljno, što predstavlja najnoviji pokušaj da se poboljša radna efikasnost i ukupni učinak firme.

„Mnogi naši zaposleni već neko vreme dolaze u kancelariju tri ili više dana nedeljno. Verujemo da će svakodnevni zajednički rad uživo ubrzati transformaciju Forda u kompaniju sa većim rastom, višim profitnim marginama, manjom cikličnošću i većom dinamikom“, saopštio je Ford, prenosi Reuters.

Nova politika odnosi se na većinu zaposlenih sa fiksnom platom širom sveta, ali kompanija nije navela tačan broj ljudi na koje će se ona odnositi. Zaposleni su obavešteni o promeni u sredu, a nova pravila stupaju na snagu 1. septembra.

Kompanije širom sveta se od pandemije korona virusa 2020. godine bore s pitanjem koliko fleksibilnosti treba dozvoliti radnicima. Neke, poput JPMorgana i Amazona, već su zahtevale da hibridni radnici dolaze u kancelariju svih pet dana.

Fordov konkurent iz Detroita, General Motors, suočio se s nezadovoljstvom zaposlenih krajem 2022. godine. kada je pokušao da uvede povratak u kancelarije tri dana nedeljno. Kompanija je kasnije odložila sprovođenje tog pravila do 2023.

Obe automobilske kompanije pokušavaju da privuku menadžere iz Silicijumske doline, naviknute na fleksibilniji radni stil, ali istovremeno uvode stroža pravila o bonusima i prisustvu, kako bi podstakle osećaj hitnosti i takmičenja u trci s proizvođačima električnih vozila poput Tesle.

U februaru ove godine Ford je smanjio akcijske bonuse za mnoge svoje srednje menadžere, navodeći da je cilj bio podsticanje boljih rezultata. General Motors je prethodne godine izmenio sistem ocenjivanja učinka zaposlenih, uvođenjem strožih kriterijuma koji vrše veći pritisak na one sa slabijim rezultatima, ili da se poprave ili da napuste kompaniju.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.