Foxconn odbacuje akviziciju, ali želi saradnju sa kompanijom Nissan
12.2.2025 09:07 Autor: Redakcija Biznis.rs 0
![Foxconn odbacuje akviziciju, ali želi saradnju sa kompanijom Nissan](https://biznis.rs/wp-content/uploads/2021/11/nissan-g61994466e_1280-1-640x363.jpg)
![Foxconn odbacuje akviziciju, ali želi saradnju sa kompanijom Nissan](https://biznis.rs/wp-content/uploads/2021/11/nissan-g61994466e_1280-1-750x425.jpg)
![Foxconn odbacuje akviziciju, ali želi saradnju sa kompanijom Nissan](https://biznis.rs/wp-content/uploads/2021/11/nissan-g61994466e_1280-1-640x363.jpg)
Tajvanska kompanija Foxconn saopštila je u sredu da ne planira kupovinu Nissana, već je njen cilj saradnja, dok se japanski proizvođač automobila suočava s neizvesnom budućnošću nakon neuspelih pregovora o spajanju s Hondom.
Nissan se ponovo nalazi na prekretnici, nakon što su izvori prošle sedmice otkrili da su pregovori sa Hondom o spajanju u četvrtog najvećeg proizvođača automobila na svetu postali sve složeniji zbog rastućih razlika između dve kompanije, prenosi Reuters.
Propali dogovor predstavlja još jednu promenu u auto-industriji, koja se suočava sa velikim pritiskom strane kineske kompanije BYD i drugih proizvođača električnih vozila.
Nissan je, prema rečima izvora, otvoren za nove partnere, uključujući Foxconn, najvećeg svetskog proizvođača elektronskih komponenti i glavnog partnera kompanije Apple u proizvodnji mobilnih telefona iPhone.
Na konferenciji za novinare u centrali Foxconna u Nju Tajpeju, predsednik kompanije Jang Liu naglasio je da kupovina Nissana nije cilj, ali bi Foxconn razmotrio mogućnost kupovine udelа ako bi to bilo neophodno za partnerstvo. „Kupovina akcija nije naš cilj. Naš cilj je saradnja“, rekao je Liu, dajući prvi javni komentar Foxconna o razgovorima sa kompanijom Nissan.
Pročitajte još:
Nakon vesti, akcije Nissana pale su za oko sedam odsto, dok su akcije Foxconna oslabile za oko jedan odsto. Obe japanske kompanije, Nissan i Honda, objaviće kvartalne finansijske rezultate u četvrtak. Iako je Foxconn najpoznatiji po proizvodnji uređaja Apple, kompanija ima velike ambicije u sektoru električnih vozila, kao deo svoje strategije diverzifikacije poslovanja.
Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.