Staples Center menja ime u Crypto.com Arenu
Hi-techLifestyleSvetZanimljivosti
17.11.2021 20:26 Autor: Redakcija Biznis.rs
Staples Center u Los Anđelesu, jedna od najpoznatijih sportskih i koncertnih arena u SAD, pa I u čitavom svetu, rebrendira se u Crypto.com Arena, što je prva takva promena imena otkako je 1999. godine otvorio vrata svoje dvorane sa 20.000 sedišta.
Platforma za kriptovalute sa sedištem u Singapuru pristala je da plati više od 700 miliona dolara za prava na imenovanje kompleksa u centru Los Anđelesa u narednih 20 godina, kažu ljudi upoznati sa transakcijom. Rebrendiranje će stupiti na snagu na Božić, a očekuje se da će se sve fizičke oznake promeniti do juna 2022. godine.
Osim što je osigurao veliki dobitak za kompaniju AEG, vlasnika i operatera arene, ovaj posao označava jedan od najupečatljivijih marketinških trikova kompanije za kriptovalute do sada i dolazi u trenutku kada digitalni tokeni dobijaju šire prihvatanje među maloprodajnim investitorima.
Arena je dom četiri profesionalne sportske franšize – košarkaških timova LA Lakers, LA Clippers, LA Sparks, te hokejaškog LA Kings – i rangira se uz Medison Squer Garden u Njujorku, kao jedno od najpopularnijih koncertnih mesta u SAD.
„Za nekoliko godina ljudi će se osvrtati na današnji dan i pomisliće da je baš to bio trenutak kada su kriptovalute na neki način prešle sa margina u glavni tok“, istakao je izvršni direktor Crypto.com Kris Maržalek (Kris Marszalek).
Upitan da li kompanija planira da koristi kriptovalute da plati AEG-u za prava na imenovanje, Maržalek je rekao da je u pitanju direktna kupovina u dolarima.
Inače, Staples je masačusetska kompanija koja se bavi maloprodajom kancelarijskog materijala i glavni je sponzor Arene u Los Anđelesu od njenog otvaranja 1999. godine. Kompanija je tada platila 120 miliona dolara za prava na imenovanje dvorane tokom 20 godina. Na polovini trajanja tog ugovora, Staples je platio određeni, neotkriveni iznos, da zadrži ta prava zauvek, podseća Financial Times.
Međutim, AEG, koji takođe upravlja O2 Arenom u Londonu i Mercedes-Benz Arenom u Berlinu, je na kraju je odlučio da otkupi doživotna prava od kompanije Staples početkom 2019. godine. Iz AEG su za FT potvrdili da je to ime „postalo zastarelo“, te da se krenulo u potragu za novim partnerom za brendiranje, sa „sposobnošću da utiče na sledeću generaciju posetilaca u naredne dve decenije“.
Prilikom odabira sponzora koji dolazi iz sveta kriptovaluta rečeno je da „postoji budućnost i potreba za ovom industrijom“.
Osnovana 2016. godine, Crypto.com se rangira kao deseta najveća berza na svetu za spot transakcije kriptovalutama. Obim trgovanja preko nje iznosio je oko 1,8 milijardi dolara u poslednjih 24 sata, u poređenju sa više od 40 milijardi dolara na najvećoj svetskoj berzi, Binance.
Sportska sponzorstva su postala popularan marketinški alat za maloprodajne kripto platforme. Klubovi iz italijanske Serije A AC Milan i Lacio su ove godine potpisali partnerstvo sa kripto kompanijama Bitmek i Binance.
Crypto.com već ima postojeće sponzorstvo sa takmičenjem Ultimate Fighting Championship, fudbalskim klubom Paris Saint Germain, te NBA timom Philadelhia 76ers.