oštra konkurencija na lokalnom nivou

Starbucks angažovao posebnog direktora za tržišnu borbu u Kini

BiznisSvet

16.12.2024 09:43 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

Starbucks angažovao posebnog direktora za tržišnu borbu u Kini Starbucks angažovao posebnog direktora za tržišnu borbu u Kini
Kompanija Starbucks angažovala je svog prvog direktora za rast u Kini, sa zadatkom da namami mlade Kineze da piju kafu u njihovim prodavnicama, dok... Starbucks angažovao posebnog direktora za tržišnu borbu u Kini

Kompanija Starbucks angažovala je svog prvog direktora za rast u Kini, sa zadatkom da namami mlade Kineze da piju kafu u njihovim prodavnicama, dok se američki lanac bori protiv jeftinijih lokalnih rivala na svom najvećem međunarodnom tržištu.

Izvršni direktor Toni Jang (Tony Yang) je u kompaniji od novembra i slediće strategiju posredničkog povezivanja sa zabavnim brendovima i ikonama pop kulture kako bi plasirao potrošačima proizvode Starbucksa, piše Bloomberg.

Jang je bivši izvršni direktor za razvoj korisnika u holding za proizvodnju električnih vozila Geely. Njegova uloga će se takođe fokusirati na inovacije proizvoda za kafu i poboljšanje korisničkog iskustva.

Starbucks je nekada bio smatran uglavnom “bez mane” u Kini gde su se potrošači odjednom pohrlili ka zapadnim brendovima visokog prestiža. Ali situacija se promenila kako ekonomija usporava, a gosti se okreću ka jeftinijim manjim kafeterijama, čija kafa može koštati samo trećinu šoljice kupljene u Starbucksu.

Ključni rival Luckin Coffee Inc. nadmašio je kompaniju sa sedištem u Sijetlu u godišnjoj prodaji u Kini po prvi put prošle godine, a Starbucks istražuje razne opcije, uključujući i mogućnost prodaje udela nekom lokalnom partneru.

Jangovo obećanje da će sarađivati sa franšizama pop kulture pokazuje kako kompanija želi da iskoristi moć brenda osim sopstvenog da bi spasila poslovanje u Kini, jer je prodaja u poslednjem kvartalu pala za čak 14 odsto. U Kini, kompanija trenutno posluje sa više od 7.600 prodavnica.

Tagovi
BIZNIS SVET
  • SENSEI

    19.12.2024 #1 Author

    Tako rade ozbiljne firme. Pre svega ispitivanje tržišta

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.