Starbucks angažovao posebnog direktora za tržišnu borbu u Kini
16.12.2024 09:43 Autor: Redakcija Biznis.rs 1
Kompanija Starbucks angažovala je svog prvog direktora za rast u Kini, sa zadatkom da namami mlade Kineze da piju kafu u njihovim prodavnicama, dok se američki lanac bori protiv jeftinijih lokalnih rivala na svom najvećem međunarodnom tržištu.
Izvršni direktor Toni Jang (Tony Yang) je u kompaniji od novembra i slediće strategiju posredničkog povezivanja sa zabavnim brendovima i ikonama pop kulture kako bi plasirao potrošačima proizvode Starbucksa, piše Bloomberg.
Jang je bivši izvršni direktor za razvoj korisnika u holding za proizvodnju električnih vozila Geely. Njegova uloga će se takođe fokusirati na inovacije proizvoda za kafu i poboljšanje korisničkog iskustva.
Starbucks je nekada bio smatran uglavnom “bez mane” u Kini gde su se potrošači odjednom pohrlili ka zapadnim brendovima visokog prestiža. Ali situacija se promenila kako ekonomija usporava, a gosti se okreću ka jeftinijim manjim kafeterijama, čija kafa može koštati samo trećinu šoljice kupljene u Starbucksu.
Ključni rival Luckin Coffee Inc. nadmašio je kompaniju sa sedištem u Sijetlu u godišnjoj prodaji u Kini po prvi put prošle godine, a Starbucks istražuje razne opcije, uključujući i mogućnost prodaje udela nekom lokalnom partneru.
Pročitajte još:
Jangovo obećanje da će sarađivati sa franšizama pop kulture pokazuje kako kompanija želi da iskoristi moć brenda osim sopstvenog da bi spasila poslovanje u Kini, jer je prodaja u poslednjem kvartalu pala za čak 14 odsto. U Kini, kompanija trenutno posluje sa više od 7.600 prodavnica.
SENSEI
19.12.2024 #1 AuthorTako rade ozbiljne firme. Pre svega ispitivanje tržišta