I dalje značajno vreme provedeno ispred ekrana

Svaki čevrti Nemac više ne gleda „starinsku“ televiziju

Hi-techInovacijeSvetU fokusu

21.6.2024 08:35 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Svaki čevrti Nemac više ne gleda „starinsku“ televiziju Svaki čevrti Nemac više ne gleda „starinsku“ televiziju
Svaka četvrta osoba u Nemačkoj se oprostila od tradicionalne televizije i više je ne gleda preko emitera, kabla ili satelita, pokazalo je istraživanje „Ekrani... Svaki čevrti Nemac više ne gleda „starinsku“ televiziju

Svaka četvrta osoba u Nemačkoj se oprostila od tradicionalne televizije i više je ne gleda preko emitera, kabla ili satelita, pokazalo je istraživanje „Ekrani u pokretu“ izdavača časopisa Burda.

Samo 72 odsto učesnika ankete je izjavilo da uključuje klasičnu televiziju najmanje jednom mesečno. Tokom 2023. to je važilo za 80 odsto stanovništva.

„Ovo je velika stvar, sada imamo još jedan pad u kratkom periodu od osam procentnih poena“, rekla je za agenciju dpa Marion Šperlih koja je vodila istraživanje.

Vreme provedeno ispred ekrana je i dalje veoma značajno, sa 84 odsto ispitanika koji su potvrdili da koriste neku kombinaciju video-striminga, medijskih video klubova ili plaćenih TV kanala.

Beleže se i „zapanjujuće“ promene u odgovorima na pitanja gde se ljudi informišu o aktuelnim temama kao što su politika, ekonomija i dešavanja u svetu.

„Javni TV kanali su glavni izvor informacija o aktuelnim događajima za sve ispitanike“, rekla je Šperlih. „Međutim, udeo je naglo pao, sa 56 na 46 odsto u dve godine“, dodala je.

Anketa je sprovedena na reprezentativnom uzorku stanovnika Nemačke, uzrasta 14 godina i starijih i sa pristupom internetu.

Tagovi
U FOKUSU

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.