Toyota optužena za obmanjujući marketing u SAD
13.12.2023 17:49 Autor: Redakcija Biznis.rs 7
Američka organizacija za zaštitu potrošača Public Citizen podnela je žalbu protiv japanske auto-kompanije Toyote Federalnoj trgovinskoj komisiji (FTC).
U žalbi se optužuje Toyota da svoje hibridne automobile u reklamama prikazuje kao čisto električne, na primer koristeći termine kao što su „EVs“, „električni“ ili „elektrifikovani“, prenosi Electrive.com.
Svojim marketinškim kampanjama „Beyond Zero“, „Electrified Diversified“ i „“To Each Their Own Electric”“, kao i drugim reklamnim spotovima, Toyota pokušava da sugeriše da su njeni hibridni automobili čisto električna vozila, ističu potrošači u svojoj kritici.
Public Citizen je saopštio da je u interesu potrošača da konkurencija bude fer, i da bi komisija trebalo da preduzme mere sprovođenja protiv Toyote kako bi okončala njen obmanjujući marketing.
Takođe bi trebalo bi da pruži jasne smernice u svojim ažuriranim Zelenim vodičima da je oglašavanje automobila na benzin kao „EV“, „električnih“ ili „elektrifikovanih“ zabranjeno u skladu sa Odeljkom 5 FTC zakona.
SUNCE
13.12.2023 #1 AuthorSvaki marketing ima notu neistine i tendenciju da se potrošač bar delimično zavede i obmane. Nažalost.
ZELJKA
13.12.2023 #2 AuthorMa strasno.
Jj992
13.12.2023 #3 AuthorSto da ne, svuda prolazi tako nesto…
Sindi
14.12.2023 #4 AuthorLudo! 🤣
SHALIMAR
14.12.2023 #5 AuthorTraze samo nacin da ih potisnu sa trzista,to sve radi konkurencija.Kakvo obmanjivanje,ili cete kupiti auto ili ne!
jevtić
14.12.2023 #6 AuthorTako se to radi 🤣
STEPA
16.12.2023 #7 AuthorU marketingu je svašta dozvoljeno