"no time to die" i džejms bond za ekonomski oporavak filma

Tajni agent 007 nema lek za koronu, ali vraća publiku u bioskope

Firme u fokusuKulturaLifestyleSvetU fokusuVesti

30.9.2021 18:57 Autor: Redakcija Biznis.rs

Tajni agent 007 nema lek za koronu, ali vraća publiku u bioskope Tajni agent 007 nema lek za koronu, ali vraća publiku u bioskope
Premijera najnovijeg filma o tajnom agentu Džejmsu Bondu (James Bond) „No Time to Die“ u britanskim bioskopima, u četvrtak, trebalo bi da vrati u... Tajni agent 007 nema lek za koronu, ali vraća publiku u bioskope

Premijera najnovijeg filma o tajnom agentu Džejmsu Bondu (James Bond) „No Time to Die“ u britanskim bioskopima, u četvrtak, trebalo bi da vrati u život kompaniju za prikazivanje i distribuciju filmova Cineworld Group Plc.

Naime, akcije u londonskom bioskopskom lancu skočile su poslednjih dana u očekivanju povećane prodaje na blagajnama filma sa Danijelom Krejgom (Daniel Craig) u glavnoj ulozi, i na putu su za najveći mesečni dobitak od februara, piše Bloomberg.

Ipak, tržišna kapitalizacija Cineworld-a od 1,1 milijarde funti (1,5 milijardi dolara) znatno je ispod proseka od pre Covid-19 pandemije, tada je iznosila 4,4 milijarde funti u 2018. godini.

„Navala rezervacija za novi film o čuvenom Bondu dolazi kao novo poglavlje za Cineworld, s obzirom na tužnu priču koja se odigrala tokom pandemije, rekla je Suzana Streter (Susannah Streeter), viši analitičar ulaganja i tržišta u Hargreaves Lansdovn.

Od ovog filma iz kompanije Cineworld očekuju da utaba stazu za povratak velikih blockbustera u bioskopske sale, i dodaju da Bond na žalost ne može nekim tajnim oružjem izlečiti svet od korona virusa.

Foto: No Time To Day/Screenshot

Film „No Time to Die“ je nakon svetske premijere ovog utorka u Londonu, dobio 91 odsto pozitivnih kritika, prema oceni na recenzentskom portalu Rotten Tomatoes.

Poslovanje Cineworld -a se više nego prepolovilo tokom pandemije, kada su bioskopi morali da se zatvore ili rade sa smanjenim kapacitetom. Datum izlaska filma „No Time to Die“ kompanije Metro-Goldwin-Mayer Inc. prvobitno je bio zakazan za april 2020. godine, a njegovo odlaganje, zajedno sa kašnjenjima i drugih bioskopskih hitova, bacilo je sumnju u sposobnost filmske industrije da prebrodi nevolje koje je donela pandemija.

Do optimizma je došlo ovog meseca, kada je Marvelov film kompanije Walt Disney Co. “Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings” zaradio rekordnih 94,7 miliona dolara u američkim i kanadskim bioskopima tokom prazničnih vikenda za Prvi maj, što je bio dobar znak da će se gledaoci vratiti u bioskopske sale, kako se ekonomije budu otvarale.

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.