TikTok traži publiku među starijima u Italiji
2.5.2021 09:39 Autor: Redakcija Biznis.rs
Pre nekoliko dana, na italijanskoj televiziji pokrenuta je prva reklamna kampanja društvene mreže TikTok , koja kao temu ima „neke od najomiljenijih kreativaca, od mudrih baka i deka do talentovanih kuvara“, objasnio je James Rothvell, menadžer marketinga TikTok za Evropu , dodajući da je cilj kampanje posvećenost izgradnji pozitivnog, sigurnog i inkluzivnog okruženja za sve generacije.
Marketing stručnjaci shvatili su da je, iako reklamiraju platforme na internetu, najbolji put da se približe starijoj populaciji, ipak, televizija. Kao i u većem delu Evrope i u Italiji je, prema podacima Nielsena, 2020. godine zabeleženo smanjenje oglašavanje u tradicionalnim medijima, od 11 odsto u odnosu na 2019. godinu, pri čemu je oglašavanje na televizijama palo za 9,5 odsto.