Uskoro velike promene na društvenim mrežama u Evropi
23.8.2023 08:47 Autor: Redakcija Biznis.rs 5
Korisnici društvenih mreža i pojedinih sajtova u Evropi dobiće veću kontrolu nad sadržajem koji će im biti prikazivani od 25. avgusta u skladu sa Zakonom o digitalnim uslugama (DSA). Određene sadržaje koje im sada nude algoritmi, ubuduće će moći da ga odbiju.
Evropska komisija je identifikovala 19 veoma velikih online platformi, među kojima su, na primer, Meta, Amazon, Apple, Google, Microsoft, TikTok, YouTube, X ili ranije Twitter, Booking, piše portal N1.
Sve oči će biti uprte u vlasnika platforme X, milijardera Ilona Maska (Elon Musk), koji često menja pravila na mreži, a najviše pravila u vezi sa moderiranjem sadržaja.
Meta objašnjava da će korisnici društvenih mreža Facebook i Instagram u Evropi sada imati priliku da prate različite vrste sadržaja, a da im se ne nudi po određenim algoritmima.
Na taj način, ako to žele, moći će da prate samo postove ljudi koje prate hronološkim redom, ali ne i druge sadržaje, koje mreže sada same biraju za njih.
Pročitajte još:
Trenutno više od 1.000 ljudi radi na prilagođavanju novim evropskim pravilima u kompaniji Meta.
Slične promene je najavio i TikTok. Korisnici ove mreže će moći i da isključe prikaz sadržaja koji izaziva zavisnost koji im se prikazuje na osnovu interesovanja ili algoritama.
Booking, s druge strane, obećava mogućnost isključivanja informacija o reklamama koje se prikazuju na njegovim internet stranicama.
BAĆA
23.8.2023 #1 AuthorPa nek nam pogase sve
BOBICA
4.2.2024 #2 AuthorAhahahah ko zna šta će biti
Dux011
23.8.2023 #3 AuthorHm…
Gaga
27.8.2023 #4 AuthorVidecemo bas
BIJUTI27
10.1.2024 #5 AuthorTako i treba