Korišćenje marketinških alata umnogome poboljšava rezultate poslovanja

Vođenjem biznisa bez internet prezentacije gubi se deo potencijalne zarade

RegionVesti

20.10.2021 14:23 Autor: Julijana Vincan

Vođenjem biznisa bez internet prezentacije gubi se deo potencijalne zarade Vođenjem biznisa bez internet prezentacije gubi se deo potencijalne zarade
Prva pomoć za sva pitanja i odgovore danas je u svako doba definitivno internet. Većina ljudi će prvo online potražiti potrebne proizvode i usluge,... Vođenjem biznisa bez internet prezentacije gubi se deo potencijalne zarade

Prva pomoć za sva pitanja i odgovore danas je u svako doba definitivno internet. Većina ljudi će prvo online potražiti potrebne proizvode i usluge, kao i kontakt i adresu konkretnih firmi. Zato je važno da svaka firma bude prisutna na webu, bez obzira na to da li je usmerena na potrošače ili na druga preduzeća (B2B).

„Ipak nisu svi u mogućnosti da razviju sajt za svoj biznis, bar u prvim godinama poslovanja, a neki jednostavno nemaju ni veće potrebe za ozbiljnim web prezentacijama koje obuhvataju sve proizvode i/ili usluge. Ali to svakako ne znači da im ne treba veća vidljivost od postojeće. Naša platforma ‘Moja djelatnost‘ predstavlja jedan od najvećih online imenika kompanija na Balkanu i jedna je od najuticajnijih platformi za marketinšku razmenu u regionu“, objašnjavaju za Biznis.rs u marketinškoj kompaniji Digital Studio.

Prema njihovim rečima, kvalitetan sajt nije jeftina stavka i u mnogim granama poslovanja nije odmah vidljiv njegov efekat, međutim, kako kažu, stvarno je neophodno da svaka firma bude prisutna online i da ima makar ono bazično na internetu – osnovne informacije, kontakt podatke, preporuke i prikaz svoje ponude.

„Bez toga mnogi koji bi možda i rado sarađivali ili bili klijenti vaše firme, čak ni ne znaju da ona postoji. Optimizovanje za pretraživače kao što su Google i slični nije povoljna stavka, a važno je da se vaš biznis nađe u rezultatima pretraživanja i tako dovede nove potencijalne klijente. Dakle, nije dovoljno da postojite samo ’offline’. Jedan od dobrih načina da imate uvek pri ruci prikaz svog poslovanja na jednom linku jeste upravo ‘Moja djelatnost‘, koja omogućava komunikaciju između firmi i krajnjih korisnika, ali i između samih kompanija (business to business – b2b)“, otkrivaju naši sagovornici.

Vlasnici biznisa koji se protive izradi web sajta svakako propuštaju veliki deo tržišnog kolača, jednu veliku mogućnost, ali, kako kažu u Digital Studiju, osim prisustva na društvenim mrežama, prisutnost među prvima na Google pretrazi u kombinaciji sa štampanim izdanjem poslovnog imenika pokriva obe kategorije klijenata i saradnika – i one koji ’ne silaze’ sa interneta, ali i one koji i dan danas pružaju otpor prema novim tehnologijama.

„Svaki oglas na ’Mojoj djelatnosti’ predstavlja mini verziju internet stranice koja sadrži opis vašeg biznisa, reference i kontakt podatke. Naše dugogodišnje iskustvo govori da online i offline promocija zajedno daju najbolje rezultate, jer se na taj način obuhvata i deo populacije koja je ’starog kova’ i koja i dalje voli ’papir u ruci’“, primetili su iz kompanije Digital Studio.

Štampano izdanje ’Moje djelatnosti’ može se naći u lekarskim čekonicama, na autobuskim stanicama, aerodromu i na drugim prometnim lokacijama. Distribuira se i po domaćinstvima, jer sadrži informacije koje su neophodne svakom domu. Sa druge same, online imenik dnevno poseti na desetine hiljade najrazličitijih korisnika, bilo da su u potrazi za novim poslovnim mogućnostima i sklapanjem nove saradnje, ili pak za proizvodima i uslugama.

„Upravo ovakve prezentacije podižu imidž kompanije i odaju utisak da je reč o ozbiljnoj firmi koja ume i želi da komunicira sa svojim klijentima, ali i poslovnim saradnicima i partnerima. Zato je angažovanje marketing agencije verovatno najefikasniji i najpristupačniji način promocije“, zaključuju naši sagovornici.

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.