skoro 800 proizvoda obeleženo ovim znakom

Žig „Čuvarkuće“ dobila još 33 domaća prehrambena proizvoda

Moja firmaPreduzetnikSrbijaVesti

24.9.2021 16:20 Autor: Redakcija Biznis.rs

Žig „Čuvarkuće“ dobila još 33 domaća prehrambena proizvoda Žig „Čuvarkuće“ dobila još 33 domaća prehrambena proizvoda
Pravo na žig “Čuvarkuća” u petak su dobila 33 domaća prehrambena proizvoda u okviru Projekta Privredne komore Srbije (PKS) “Stvarano u Srbiji”, saopštila je... Žig „Čuvarkuće“ dobila još 33 domaća prehrambena proizvoda

Pravo na žig “Čuvarkuća” u petak su dobila 33 domaća prehrambena proizvoda u okviru Projekta Privredne komore Srbije (PKS) “Stvarano u Srbiji”, saopštila je Privredna komora.

Kako se navodi u sopštenju, prema odluci Saveta za dodelu žiga, pravo da budu obeleženi “Čuvarkućom” dobili su delikatesi, mlinski i mlečni proizvodi, flaširane vode. Sada je skoro 800 proizvoda iz više od 70 kompanija obeleženo tim znakom.

“Sticanje prava na žig “Čuvarkuća“, znak je prestiža i značajna obaveza koju kompanija preuzima, a to je da poštuje i ispunjava sve kriterijume i uslove koje verifikuje Savet. Poštovanje svih procedura zdravstvene bezbednosti hrane preduslov je za dobijanje prava na žig. “Čuvarkuća“ je i velika obaveza kompanija da se održava kontinuitet proizvodnje i dodata vrednost proizvoda”, istakao je sekretar Udruženja za stočarstvo PKS-a Nenad Budimović.

Profesor marketinga na Ekonomskom fakultetu u Beogradu Saša Veljković ocenio je da je “Stvarano u Srbiji” strateški projekat koji je podigao svest o mnogobrojnim koristima ulaganja u domaće znanje i rad, resurse, edukaciju potrošača, privredu i društvo.

Čuvarkuća proizvodi
Foto: Tanjug

“Potrošači sve više obraćaju pažnju na “Stvarano u Srbiji“ i žig “Čuvarkuća“. Trgovinski lanci pomažu realizaciju projekta, a sve veći broj naših proizvođača shvata njegov značaj, ulaže u kvalitet i domaće sirovine i konkuriše za dobijanje žiga. Nadam se da ćemo do kraja godine imati 1.000 proizvoda sa žigom “Čuvarkuća“”, rekao je Veljković koji je i član Saveta za dodelu žiga.

Dodao je da kompanije čiji proizvodi nose ovaj znak i trgovinski lanci potvrđuju da raste prodaja tih proizvoda.

“Verujem da će se ovaj trend, koji ima svojevrsni multiplikativni efekat, nastaviti i u budućnosti. Kupovina ‘Čuvarkuća’ ima uticaj na povezane delatnosti u Srbiji, kao što su poljoprivreda, zanatstvo, transport, turizam, IT, konsultantske usluge. Pozitivan uticaj treba očekivati i na privlačenje stranih i domaćih investicija u oblastima gde postoji dobra osnova u pogledu sirovina, znanja, kreativnosti i drugih domaćih resursa za stvaranje kvalitetnih proizvoda”, objašnjava profesor Veljković.

Dodao je da se očekuje da će širenjem obuhvata projekta “Stvarano u Srbiji”, kao i konkretnom podrškom privredi i preduzetnicima, sigurno doći i do prodora proizvođača iz drugih oblasti i stvaranja boljih uslova za razvoj čitavog društva.

Veljković je najavio da će u narednim fazama projekta posebna pažnja biti usmerena na korišćenje kreativnost i ideje mladih.

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.